|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 22:02
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
samen zoeken in friesland
| Auteur |
Bericht |
|
jawbone
|
 samen zoeken in friesland
is er hier iemand die misschien een keer samen met mij in friesland zou willen zoeken? lijkt me leuk om eens met een ervaren iemand mee te gaan
_________________ dda lid
|
| 22 aug 2010, 23:53 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 598 Woonplaats: Heerenveen
|
 Re: samen zoeken in friesland
Hé Jawbone, Ik heb nog een uitnodiging liggen om bij jou in de buurt een akkertje de bezoeken. Moet wel eerst de mais eraf zijn natuurlijk. Als het zover is stuur ik je wel een PB.  , Dick
|
| 23 aug 2010, 00:13 |
|
 |
|
dagobert
|
jawbone schreef: is er hier iemand die misschien een keer samen met mij in friesland zou willen zoeken? lijkt me leuk om eens met een ervaren iemand mee te gaan Waarom met een ervaren iemand? Met een beginner is toch ook lol te beleven? Dagobert
|
| 23 aug 2010, 00:20 |
|
 |
|
jawbone
|
@ bone idle ok laat me maar weten dan!
@ dagobert ja natuurlijk, maar ik bedoel meer van, dat die ervaren iemand mij dingen kan leren enzo
_________________ dda lid
|
| 23 aug 2010, 00:28 |
|
 |
|
dagobert
|
jawbone schreef: @ bone idle ok laat me maar weten dan!
@ dagobert ja natuurlijk, maar ik bedoel meer van, dat die ervaren iemand mij dingen kan leren enzo Snap hem Hoop dat er iemand tijd voor jou wil geven? De meeste zoekers moeten van hun zelf leren. Dat is immers ook de beste leerschool. Dagobert
|
| 23 aug 2010, 00:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|