|
|
Het is nu 03 jun 2026, 14:21
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
drie knoepers van zilveren munten
| Auteur |
Bericht |
|
bacchus
|
 drie knoepers van zilveren munten
Diameter: 42 mm Gewicht (massa): 27,9 gramm Materiaal:zilver hallo allemaal deze wilde ik jullie laten zien,naar dat ik zuiver had gemaakt,in een woordt wauw dit is een aankoop,maakt de pret ook niet drukker,ik vindt ze tegek het zijn er vier,link ernaar toe https://www.muenzauktion.com/wendel/ite ... 13&lang=enmet dank ma-shop grt jacob
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 sep 2010, 17:37 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: drie knoepers van zilveren munten
ja die ken ik ze zijn niet zeldzaam
ik dach dat ze van oosterijk was 16.. zo veel
ze zijn wel heel grood en mooi jacob veel plezier er mee
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 sep 2010, 17:55 |
|
 |
|
Maurits
|
Mooie plakken hoor!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 13 sep 2010, 17:57 |
|
 |
|
Ton
|
Volgende keer eerst een biertje pakken, dan tril je wat minder met foto's nemen 
_________________ Libertas vita carior. Tesoro Eldorado, Tesoro Tejon, Fisher CZ7a-pro.
|
| 13 sep 2010, 18:02 |
|
 |
|
aeneas
|
Mooie munten Jacob. Bij de tweede foto van de zijkant, lijkt wel dat ik hier een gietnaad zie  Hoop dat ik het verkeerd zie...... anders zou het misschien een vervalsing kunnen zijn. Zijn ze alle drie hetzelfde ( evt beschadigingen ) is moeilijk te zien op de foto's
_________________ Groeten Aeneas
|
| 13 sep 2010, 18:39 |
|
 |
|
bacchus
|
aeneas schreef: Mooie munten Jacob. Bij de tweede foto van de zijkant, lijkt wel dat ik hier een gietnaad zie  Hoop dat ik het verkeerd zie...... anders zou het misschien een vervalsing kunnen zijn. Zijn ze alle drie hetzelfde ( evt beschadigingen ) is moeilijk te zien op de foto's het is geen gietnaat maar een text met een aantal versieringen,de onduidelijkheid komt door de instelling heb het apperaat niet goed ingesteldt jaja de meeste denken een biertje,ik weet beter  grt jacob
|
| 13 sep 2010, 18:54 |
|
 |
|
Ton
|
Mooie munten, alleen die met afbeelding is bewegings onscherpte die andere waarschijjnlijk door te dicht erop te zitten. Misschien dat het van nut kan zijn? Zien er wel exact het zelfe uit, is idd wel apart een beetje 
_________________ Libertas vita carior. Tesoro Eldorado, Tesoro Tejon, Fisher CZ7a-pro.
|
| 13 sep 2010, 19:18 |
|
 |
|
bacchus
|
hoi allemaal op verzoek betere foto,s,op de rand staat clementia een an tekens en ster dan i of lustitia grt jacob
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 sep 2010, 19:44 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 13 sep 2010, 20:04 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
coinhunter chris schreef: Ik heb de munten niet in de handen gehad, maar ze lijken me wat veel detail te hebben voor een gegoten munt Gr Alfa
|
| 13 sep 2010, 20:19 |
|
 |
|
flappie25
Geregistreerd: 12 jan 2009, 01:31 Berichten: 483 Woonplaats: Zevenaar
|
Ik denk dat je hier http://www.theresia.name/en/ maar eens moet kijken blijkbaar zijn er tot 1850 nog munten geslagen met jaartal 1780, ach lees zelf maar en trek je conclusies! Groet Flap
|
| 13 sep 2010, 20:31 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
ALFABOY schreef: Ik heb de munten niet in de handen gehad, maar ze lijken me wat veel detail te hebben voor een gegoten munt ja kijk deze is ook nep  klik op deze :link:ik weet niet wat je voor deze exemplaren betaald hebt,als ik zie dat je al €120 moet betalen voor dit zeer sleets exemplaar heb je diep in de buidel moeten tasten https://www.muenzauktion.com/wendel/ite ... 13&lang=en grt Chris ps heb deze thread met alle respect naar algemeen verplaatst,maar hier heeft je iemand genaaid met neppers hoor oftewel een naslag uit vorige eeuw
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 13 sep 2010, 23:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|