|
|
Het is nu 03 jun 2026, 18:41
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
laat hier je eigen verhaal achter,en laat ons lachen
| Auteur |
Bericht |
|
bacchus
|
 laat hier je eigen verhaal achter,en laat ons lachen
hallo allemaal het lijkt mij eens leuk wat om over jezelf iets te schrijven. wat jij wel lachen vondt,bij het uit-oefenen van je hobby metaaldetectie. vooral geen rem hebben. goed ik bijt de spits er af.ik was een tijdje geleden aan het zoeken en natuurlijk had ik weer gein,we stonden bij elkaar en ik liet een zachte gaaan hihih maar ik schoof de andere het in de schoenen.dat vond ik nog niet genoeg.ik stopte een redelijke romein in een berg hondestront ja honde kak  en gooide behoorlijk wat zand erover en ging verder met mijn zoeken tot dat ene zij gatver honde kak maar wel een mooie redelijke romein. ik dacht dat ik omviel van lachen,nu weet de genige ook hoe hij daar ook terecht kwam.sorry hier voor,maar het loonde zich wel voor die a3 follis grt jacob
|
| 20 okt 2010, 19:34 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
 Re: laat hier je eigen verhaal achter,en laat ons lachen
Was eens met mijn maat militaria aan het zoeken. Toen ik aan het graven was na een geheimzinnige piep en een granaat verwachte gooide hij een kanonslag achter me. Ik heb me bijna bescheten en hij had zich bijna bepist. Hij vind het heel grappig.......
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 20 okt 2010, 19:39 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
ja jacob zo heeft ieder zijn eigen humor ik ben blij dat ik m niet vond gr Alfa 
|
| 20 okt 2010, 19:39 |
|
 |
|
bacchus
|
Aardvark schreef: Was eens met mijn maat militaria aan het zoeken. Toen ik aan het graven was na een geheimzinnige piep en een granaat verwachte gooide hij een kanonslag achter me. Ik heb me bijna bescheten en hij had zich bijna bepist. Hij vind het heel grappig....... dit zijn ze dat is toch leuk super 
|
| 20 okt 2010, 19:43 |
|
 |
|
bacchus
|
ALFABOY schreef: ja jacob zo heeft ieder zijn eigen humor ik ben blij dat ik m niet vond gr Alfa  ja paul super als ik er aan denk 
|
| 20 okt 2010, 19:45 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Tja,... Een zoekmaat had gedroomd,..werkelijk gebeurt hij had een gat gegraven zo diep dat hij er niet meer uit kon hij was mij aan het roepen Bert Beeeert,..kom eens hier kom eens helpen,..ik kom aan het gat en zie zoekmaat met een pot munten van een meter doorsnee,..meer dan 2 meter diep  en roept help mij eens ik krijg die pot niet uit het gat,..en zelf kom ik er ook niet meer uit,..en wat had Bert gedaan volgens de dromer,..Bert had zich omgedraaid en is naar huis gegaan,..  zo krijg je ook nog een slechte naam  this wel leuk om even te vertellen mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 20 okt 2010, 19:49 |
|
 |
|
bacchus
|
Bertoninus schreef: Tja,... Een zoekmaat had gedroomd,..werkelijk gebeurt hij had een gat gegraven zo diep dat hij er niet meer uit kon hij was mij aan het roepen Bert Beeeert,..kom eens hier kom eens helpen,..ik kom aan het gat en zie zoekmaat met een pot munten van een meter doorsnee,..meer dan 2 meter diep  en roept help mij eens ik krijg die pot niet uit het gat,..en zelf kom ik er ook niet meer uit,..en wat had Bert gedaan volgens de dromer,..Bert had zich omgedraaid en is naar huis gegaan,..  zo krijg je ook nog een slechte naam  this wel leuk om even te vertellen mvg Bert bert ik weet dat de meeste toch ook een goed verhaal hebben laat komen er mee 
|
| 20 okt 2010, 19:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|