|
|
Het is nu 04 maart 2026, 02:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Boeken of andere info over SPINSTENEN.
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Boeken of andere info over SPINSTENEN.
Vanwege de nieuwe rubriek spinstenen die ik onder mij heb, en ik nog niet zoveel verstand van spinstenen heb ben ik op zoek naar:
Boeken of artikelen over spinstenen. Misschien staan er artikels in Coinhunters of DDA bladen. Zelf heb ik de boeken Opgravingen in A`dam en Schans op de grens al.
Wie heeft er tips?
Gr Hans
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 12 dec 2010, 22:29 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: Boeken of andere info over SPINSTENEN.
Moeilijk Hans dan staan er 2 in dit boek,. en dan weer een paar in een ander boek je zou kunnen zoeken op het net,..ijzertijd spinstenen,bronstijd,mero spinstenen,laat middeleeuws,.,..laat je wat invallen mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 12 dec 2010, 22:57 |
|
 |
|
woesel
|
Bertoninus schreef: Moeilijk Hans dan staan er 2 in dit boek,. en dan weer een paar in een ander boek je zou kunnen zoeken op het net,..ijzertijd spinstenen,bronstijd,mero spinstenen,laat middeleeuws,.,..laat je wat invallen mvg Bert zo is dat Bert. FF googlen b.v http://www.die-spinnstube.de/geschichte.htmlgenoeg te vinden dus ook titels van boeken worden vaak beschreven
|
| 12 dec 2010, 23:32 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Hoi Hans,
Ik zet van de week wat Romeinse spinstenen op foto en probeer er ook nog wat info bij te doen, je krijgt ze dan via mail. Info over spinstenen is vaak over meerdere boeken verdeeld, echt een boek over spinstenen ben ik tot dusverre nog niet tegengekomen.
Groetjes en fijne Feestdagen, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 13 dec 2010, 18:58 |
|
 |
|
Hans1971
|
Bedankt mannen voor de info. Ben zelf niet zo goed in buitelandse talen, dus zoek alleen op spinsteen. Heb al aan Cliff gevraagd hoe je spinsteen in het Engels schrijft. Mooie site Wessel. Zal hem binnenkort gaan bestuderen. Bedankt 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 13 dec 2010, 21:51 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|