|
|
Het is nu 05 maart 2026, 11:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Bedankt Bonnie/Hester/Maurits
| Auteur |
Bericht |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
 Bedankt Bonnie/Hester/Maurits
Hallo iedereen, Omdat jullie niet mogen reageren in de jeughonk, plaats ik het ook maar even hier. Na het raden van de buikomtrek van de kruik, stond vanmorgen de postbode hier met een paketje uit Leiden. Het was de kruik die ik gewonnen had met een spelletje in de jeugdhonk, opgestart door Bonnie, en ter beschikking gesteld door zijn ouders. Tot mijn grote verbazing lag er ook nog een ander zakje in met andere leuke spulletjes. 4 TS Scherven, een romeinse nagel en een romeinse munt. Ben een zeer tevreden mee, en het ligt nu allemaal in m'n vitrine. Bij deze wil ik Bonnie, Hester en Maurits nogmaals bedanken XpSven
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 08 feb 2011, 19:02 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
 Re: Bedankt Bonnie/Hester/Maurits
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 08 feb 2011, 19:18 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 08 feb 2011, 19:19 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
Hahaa  Zal maar doen alsof ik dat niet gelezen heb Jij geeft dingen weg jij :) zoals die gesp. Misschien om de goden wat beter gezind te maken, of ?? ...... 
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 08 feb 2011, 19:21 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: geluk is met de domme Ook met de lelijkerds Gerard....dus wij hebben toch ook nog kans. 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 08 feb 2011, 19:29 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
KIJK!
Het doet ons goed dat het cadeautje zo in goede handen terecht is gekomen!
Wij zijn blij dat jij er blij mee bent!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 08 feb 2011, 22:36 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 08 feb 2011, 23:22 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|