|
|
Het is nu 04 jun 2026, 01:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
MDgek
|
 Dirk bedankt
Kom ik uit mijn werk, ligt er een pakketje op de mat. Ik zeg tegen mijn vrouw, ik heb niets besteld, jij?? Nogmaals kijken staat er met dikke letters MDgek. Dat kan er maar een zijn, dat ben ik. Ik heb enkele loodjes afgegeven aan Mart, voor Dirk. Zijn reactie: heerlijke Engelse muntjes voor de ralley in Engeland met de tekst: zo, jij kan je eerste biertje halen.  Helemaal Top Dirk had niet gehoeven, maar waardeer dit zeer. Middels deze weg Hartelijk dank voor dit mooie gebaar. Mart ook jij heb een kleine vinger in deze pap. Thanks 
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 28 feb 2011, 21:05 |
|
 |
|
bennie
|
 Re: Dirk bedankt
Biertje, Engeland  , daar ga je toch heen om te zoeken 
|
| 28 feb 2011, 21:17 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
MDgek schreef: Kom ik uit mijn werk, ligt er een pakketje op de mat. Ik zeg tegen mijn vrouw, ik heb niets besteld, jij?? Nogmaals kijken staat er met dikke letters MDgek. Dat kan er maar een zijn, dat ben ik. Ik heb enkele loodjes afgegeven aan Mart, voor Dirk. Zijn reactie: heerlijke Engelse muntjes voor de ralley in Engeland met de tekst: zo, jij kan je eerste biertje halen.  Helemaal Top Dirk had niet gehoeven, maar waardeer dit zeer. Middels deze weg Hartelijk dank voor dit mooie gebaar. Mart ook jij heb een kleine vinger in deze pap. Thanks  ha ha dat wiste ik ik heb het niet gezegt
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 feb 2011, 21:27 |
|
 |
|
Hans1971
|
Biertje??????????? Laat Gertje het maar niet horen 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 28 feb 2011, 21:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: Biertje??????????? Laat Gertje het maar niet horen  hans nog bedankt
|
| 28 feb 2011, 21:54 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
Van Dirk???? Neeeeee, die zou jouw noot wat sturen Dirk is een prachtvent met een goed gevoel voor humor, alleen is ie veel te veel aan het werk en heeft ie hierdoor veel te weinig tijd om te zoeken!!!!!
_________________ Soms...........
|
| 01 maart 2011, 17:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Wiebren schreef: Van Dirk???? Neeeeee, die zou jouw noot wat sturen Dirk is een prachtvent met een goed gevoel voor humor, alleen is ie veel te veel aan het werk en heeft ie hierdoor veel te weinig tijd om te zoeken!!!!! nee magneet vissen
|
| 01 maart 2011, 17:54 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
de ed schreef: Wiebren schreef: Van Dirk???? Neeeeee, die zou jouw noot wat sturen Dirk is een prachtvent met een goed gevoel voor humor, alleen is ie veel te veel aan het werk en heeft ie hierdoor veel te weinig tijd om te zoeken!!!!! nee magneet vissen ook niet 
|
| 01 maart 2011, 18:43 |
|
 |
|
dikkie
|
Jij bedankt..dus geniet straks van een lekker potje 
|
| 01 maart 2011, 20:20 |
|