|
|
Het is nu 04 jun 2026, 05:51
|
Oorlog op de akker vandaag
| Auteur |
Bericht |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
 Oorlog op de akker vandaag
Hoi allemaal Vandaag wezen zoeken,.. dat zal met zo een weer ik loop te zoeken op een akker met toestemming van de boer loop zonder erg de ernaast gelegen akker op,..ik meende van de zelfde boer,.  niet dus,..er stopt een wit busje en zie iemand uit stappen en komt naar mij toe gelopen,..gebeurt wel vaker,..uit nieuwschierigheid hij is een meter of 15 van mij af en ik begroet hem met een vriendelijke goededag,..maar krijg er geen terug,..  ,..het eerste wat hij in zijn mond haalt is: wil je als de sodemieter van de akker af gaan,..tis mijn land en wat er ligt is van mij,..ik zoek ook niet bij jou in de tuin,..zoek je maar een andere hobby,..ik vertel hem en dat heb jij te beslissen dat ik mij een andere hobby moet zoeken  ,dat ik van de akker af moet van u geen probleem maar mijn hobby zoek ik zelf uit..ik heb van iedere boer toestemming om hier te zoeken,..en help ze zelfs vaker nog,..ik zoek wel op de akker hiernaast,. daar woont de boer en wijs naar zijn huis,..hij vertelt mij de volgende keer rij ik je met het busje van de akker af,..ik zeg zoooo ,..das niet niets,..deze akker is niet van u,..ik denk dat u dan een groot probeem heeft,..ik heb het koffer van de auto opengemaakt en ben een kop koffie gaan drinken,..erna weer gaan zoeken,..hij is wel 10x langs gereden,..en ik leef nog  er lopen af en toe rotte appels tussen die boeren,..en als hij het niet wil hebben kan je alleen maar gaan mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 11 maart 2011, 22:35 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
 Re: Oorlog op de akker vandaag
Ik ga wel met je mee Bert, kijken of ie nog zo'n grote mond heeft 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 11 maart 2011, 22:39 |
|
 |
|
Marco
|
busje komt zo 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 11 maart 2011, 22:40 |
|
 |
|
dagobert
|
Foei Bert Stiekem op een landje lopen zoeken hè!! Het zou verboden moeten worden. Nog wat gevonden trouwens?? Dagobert
|
| 11 maart 2011, 22:40 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
tja die Hangboeren van tegenwoordig he tuig is het gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 11 maart 2011, 22:44 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
ach kan gebeuren even met de gedachte bij de vrouw en je vergeet gelijk waar je nu aan het lopen bent net een bultje te ver maar dit is geloof ik een trent aan het worden hoor als een dolle stier op je afkomen terwijl je toestemming heb maar weer zo'n dooie pachter van een stuk land van de boer die interesant over wil komen
|
| 11 maart 2011, 22:51 |
|
 |
|
kraft.der.bewegung
Geregistreerd: 05 jan 2011, 16:30 Berichten: 133 Woonplaats: Arnhem-oost
|
Nou vriendelijkheid is soms ver te zoeken 
_________________ relic hunter
|
| 11 maart 2011, 22:53 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hoi All de akker ernaast,..die boer was verleden jaar een speciale sleutel van zijn nieuwe dorsmaschine verloren,hij had hem op een spatbord gelegt..hij vroeg mij kan je hem vinden,.tja zo een boosdoener ben ik natuurlijk ik vertelde hem ik kan het natuurlijk proberen,..ik ga de akker op en na een 50 meter had ik hem  ben naar zijn huis gereden en heb hem die sleutel gegeven,..hij was zo blij als een klein kind,..we hebben een paar uur aan de limburse vlaai en aan een borrel gezeten,..ge-ouwehoert en gelachen,..als ik op zijn akker aan het zoeken ben komt hij nu zelfs met koffie,..jammer dat hij niet een mooie wilde boeren dochter heeft  this wa mvg Bert
|
| 11 maart 2011, 23:06 |
|
 |
|
dagobert
|
Bertoninus schreef: Hoi All de akker ernaast,..die boer was verleden jaar een speciale sleutel van zijn nieuwe dorsmaschine verloren,hij had hem op een spatbord gelegt..hij vroeg mij kan je hem vinden,.tja zo een boosdoener ben ik natuurlijk ik vertelde hem ik kan het natuurlijk proberen,..ik ga de akker op en na een 50 meter had ik hem  ben naar zijn huis gereden en heb hem die sleutel gegeven,..hij was zo blij als een klein kind,..we hebben een paar uur aan de limburse vlaai en aan een borrel gezeten,..ge-ouwehoert en gelachen,..als ik op zijn akker aan het zoeken ben komt hij nu zelfs met koffie,.. jammer dat hij niet een mooie wilde boeren dochter heeft  this wa mvg Bert Jij blijft een ouwe snoepert hè? Maar zo kan het ook Bert. Je hebt ze te vriend of anders kun je oprotten. Vandaag bij een boer toestemming gevraagd. Helemaal geen probleem, alleen Zondag niet. Maar dat vind ik niet erg. Ook nog even met hem wezen leuteren. Is echt een gezellige boer, maar zoeken gaat wel voor. Dagobert
|
| 11 maart 2011, 23:15 |
|
 |
|
zandhaas
|
nou, je maakt het wel mee zeg je weet natuurlijk niet wat hij eerder op zijn land aan @#$% heeft gehad, maar dan nog kan hij je even netjes aanspreken. en van de akker af rijden!? ach ja, je hebt ze erbij.
|
| 11 maart 2011, 23:16 |
|
 |
|
MDgek
|
boze boertje heeft zeker een week straf gehad van zijn vrouwtje. ff af reageren op een goedbedoelde zoeker. maar euh, wel wat gevonden Bert??
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 11 maart 2011, 23:30 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Yep Md  17 schijfjes alles bagger mvg Bert
|
| 11 maart 2011, 23:39 |
|
 |
|
Hans1971
|
Hehehe, Bert je bent een boefje. Doe je wel een beetje voorzichtig. Je weet het nooit met boeren. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 11 maart 2011, 23:43 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hoi Hans ,...Boefje kom nou ik ben geen klein kind meer wat je in een hoek stopt als hij de akker op was gekomen met die bus had ik mij wel geweerd ik vertel liever niet wat ik dan had gedaan  het was zijn akker niet eens  mvg Bert
|
| 11 maart 2011, 23:56 |
|
 |
|
Hans1971
|
Bertoninus schreef: Hoi Hans ,...Boefje kom nou ik ben geen klein kind meer wat je in een hoek stopt als hij de akker op was gekomen met die bus had ik mij wel geweerd ik vertel liever niet wat ik dan had gedaan  het was zijn akker niet eens  mvg Bert Ik denk dat je heel snel een gat had gegraven en daar de bus was ingereden. Maar ik denk eigenlijk een schep door de voorruit. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 12 maart 2011, 00:03 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Denk ik ook Hans,.. ik hoop dat hij nog even Carglass kon bellen grapje mensen mvg Bert
|
| 12 maart 2011, 00:18 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Tja Bert, het wordt eens tijd dat je een nieuwe hobby zoekt. Nee hoor Bert. Laat je hierdoor niet van de wijs brengen. Er zijn nog gelukkig genoeg andere akkers, waar je wel op mag. Die krijgen we met zijn allen niet eens in ons korte leven afgezocht.
Groeten, Nandus
|
| 12 maart 2011, 00:27 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
er was wel een gek ontsnapt 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 maart 2011, 00:37 |
|
 |
|
Travis
|
ZEG TEGEN DIE BOER......MASTURBEREN HELPT OM TERUG RUSTIG TE WORDEN 
|
| 12 maart 2011, 07:26 |
|
 |
|
Hans1971
|
Travis schreef: ZEG TEGEN DIE BOER......MASTURBEREN HELPT OM TERUG RUSTIG TE WORDEN  Daar wordt je ook doof van, dus hij had je nooit gehoord 
|
| 12 maart 2011, 10:20 |
|
 |
|
Maurits
|
Leuk verhaal Bert...ooit heeft een boer mij gewoon gevraagd om weg te gaan. Die zelfde boer had een week daarvoor een zoeker stijf gevloekt en weggestuurd...
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 12 maart 2011, 11:34 |
|
 |
|
Hans1971
|
Maurits schreef: Leuk verhaal Bert...ooit heeft een boer mij gewoon gevraagd om weg te gaan. Die zelfde boer had een week daarvoor een zoeker stijf gevloekt en weggestuurd... Daar heb ik wel beelden bij. Toen dat zoekdagje waar ik jou en Cees tegenkwam moest ik ook gelijk denken aan de Daltonbroers. Maar jullie waren wat steviger gebouwd. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 maart 2011, 11:58 |
|
 |
|
Maurits
|
Wel net zo lelijk...
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 12 maart 2011, 12:26 |
|
 |
|
Hans1971
|
Dat durfde ik niet hardop te schrijven Nee, hoor. Jullie hebben een goed hart 
|
| 12 maart 2011, 13:01 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
het is gewoon een gestoorde idioot deze gasten vergeten dat wij hun betalen ,onze belastingcenten gaan naar EEG pot waarvan hij betaald van word en dan zeggen dat hij ook niet in je achtertuin gaat zoeken , wat een gewaaiden maarja ik wil ge nu over ophouden ,het verpest mijn dag zo,n bericht 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 maart 2011, 17:34 |
|
|