|
|
Het is nu 03 jun 2026, 23:16
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28454 Woonplaats: Kerkrade
|
 ATTENTIE,,,,,ATTENTIE
hallo forum-rakkers,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, in de titel heb je ATTENTIE,,,,,ATTENTIE kunnen lezen helaas heeft onze PRAKKER i v m met zijn drukke baan geen tijd meer om de verjaardagskaarten te maken en dat betreurd hij zeer erg soms maakte hij ze wel en vaak niet door tijdsgebrek. omdat ieder bodemvondstenwereld-lid het recht heeft op een verjaardagskaart
we zijn op zoek naar iemand die dagelijks op ons forum actief is en de tijd vind om voor onze JARIGE FORUM-LEDEN een VERJAARDAGSKAART kunnen maken,want ieder forum-lid heeft namelijk het recht om op zijn/haar VERJAARDAGSDAG in het zonnetje te worden gezet ben jij een beetje handig met plakken en knippen en aan het bovengevraagde kan voldoen dan zou je ons een heel groot plezier meedoen er is nog een optie en dacht dat het misschien te combineren valt om het met meerdere personen te doen , maar wat ik zei,het is een optie en dat is geen must natuurlijk heb je interesse  dan graag een pbtje naar iemand van 't beheergrt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 06 jun 2011, 18:53 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
 Re: ATTENTIE,,,,,ATTENTIE
Wow, kreeg/krijgt iedereen een kaart toegestuurd? Wist ik nog niet. Vind ik wel een mooi gebaar!! 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 06 jun 2011, 19:12 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Gelezen Chris ronnymacaroni"]Wow, kreeg/krijgt iedereen een kaart toegestuurd? Wist ik nog niet. Vind ik wel een mooi gebaar!!  [/quote] Ronny niet met de post  hier op het forum mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 06 jun 2011, 19:43 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
Aaaaaaaaaahh, en dan nog! Het is een mooi gebaar! Er stond precies in: Wie er goed is met knippen en plakken ofzo Had het verkeerd begrepen Nog altijd: Een prachtig gebaar! 
|
| 06 jun 2011, 19:58 |
|
 |
|
Hans1971
|
ronnymacaroni schreef: Er stond precies in: Wie er goed is met knippen en plakken ofzo :  Mooi Ronny 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 06 jun 2011, 20:00 |
|
 |
|
la taupe
|
Hans1971 schreef: ronnymacaroni schreef: Er stond precies in: Wie er goed is met knippen en plakken ofzo :  Mooi Ronny   lachen man! 
|
| 06 jun 2011, 20:02 |
|
 |
|
ronnymacaroni
|
coinhunter chris schreef: hallo forum-rakkers,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, in de titel heb je ATTENTIE,,,,,ATTENTIE kunnen lezen helaas heeft onze PRAKKER i v m met zijn drukke baan geen tijd meer om de verjaardagskaarten te maken en dat betreurd hij zeer erg soms maakte hij ze wel en vaak niet door tijdsgebrek. omdat ieder bodemvondstenwereld-lid het recht heeft op een verjaardagskaart
we zijn op zoek naar iemand die dagelijks op ons forum actief is en de tijd vind om voor onze JARIGE FORUM-LEDEN een VERJAARDAGSKAART kunnen maken,want ieder forum-lid heeft namelijk het recht om op zijn/haar VERJAARDAGSDAG in het zonnetje te worden gezet ben jij een beetje handig met plakken en knippen en aan het bovengevraagde kan voldoen dan zou je ons een heel groot plezier meedoen er is nog een optie en dacht dat het misschien te combineren valt om het met meerdere personen te doen , maar wat ik zei,het is een optie en dat is geen must natuurlijk heb je interesse  dan graag een pbtje naar iemand van 't beheergrt Chris  Zie je wel! 
|
| 06 jun 2011, 20:06 |
|
 |
|
Travis
|
Hier een praktische link voor jou ronnie http://www.hallmark.com/online/
|
| 06 jun 2011, 20:10 |
|
 |
|
ronnymacaroni
|
|
| 06 jun 2011, 20:13 |
|
 |
|
Travis
|
Ja,ge kunt die naar uzelf sturen,altijd een mooie verrassing 
|
| 06 jun 2011, 20:15 |
|
 |
|
ronnymacaroni
|
|
| 06 jun 2011, 20:16 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28454 Woonplaats: Kerkrade
|
#schop#
dit bericht kan nadien verwijderd worden
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 07 jun 2011, 17:16 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
alé zou dit willen doen, maar iedere dag is wat veel , zit wel iedere dag op het forum... welke dagen je op mij zet mogen jullie beslissen ! wil wel 4a5dagen per week mee bezig houden 
|
| 07 jun 2011, 18:49 |
|
 |
|
ronnymacaroni
|
Ik help je ADVENTIS! Moet je maar zeggen als je eens niet kan 
|
| 07 jun 2011, 19:01 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |