|
|
Het is nu 04 jun 2026, 19:53
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
melpatcindy
|
 heilig&profaan3
kreeg gisteren een emailtje van willemijn van gertsen ze wil een foto maken van mijn insigne van theobaldus ,die komt dan in het nieuwe boek heilig&profaan ga van de week ff naar noordwijk om te laten fotograveren lijkt me wel grappig gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 26 jul 2011, 08:31 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: heilig&profaan3
mooi ga je naar peter toe
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 26 jul 2011, 12:24 |
|
 |
|
dagobert
|
melpatcindy schreef: kreeg gisteren een emailtje van willemijn van gertsen ze wil een foto maken van mijn insigne van theobaldus ,die komt dan in het nieuwe boek heilig&profaan ga van de week ff naar noordwijk om te laten fotograveren lijkt me wel grappig gr ed  Tof man. Maar kun je de foto ook hier plaatsen zodat wij weten om welk stukje het gaat. Dagobert
|
| 26 jul 2011, 12:40 |
|
 |
|
melpatcindy
|
dagobert schreef: melpatcindy schreef: kreeg gisteren een emailtje van willemijn van gertsen ze wil een foto maken van mijn insigne van theobaldus ,die komt dan in het nieuwe boek heilig&profaan ga van de week ff naar noordwijk om te laten fotograveren lijkt me wel grappig gr ed  Tof man. Maar kun je de foto ook hier plaatsen zodat wij weten om welk stukje het gaat. Dagobert stond al op het forum dago nl deze hij is 9cm lang en 4,5cm breed gr ed
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jul 2011, 18:14 |
|
 |
|
dagobert
|
 Die is inderdaad wel een foto waard voor in dat boek. Dagobert
|
| 26 jul 2011, 19:30 |
|
 |
|
bennie
|
Helemaal gemist  wat een schitterend en gaaf exemplaar Ed 
|
| 26 jul 2011, 21:45 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi bennie hij is nog mooi en gaaf ,maar niet helemaal gaaf. onze bertonius had een plaatje in de topic erbij gezet zoals hij compleet moet zijn gr ed 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jul 2011, 22:02 |
|
 |
|
Axel
|
Prachtig insigne Ed,, wat een kwaliteit man.
Top natuurlijk dat ze `m willen opnemen en op de foto zetten. Ik vraag me alleen af wat de reden ervan is,, zomaar een vraag.
Het is al een bekend exemplaar,,, meestal verwerken ze alleen de onbekende exemplaren en de aanverwante onbekende varianten van bestaande exemplaren.
Maarre laat je de pret niet ontnemen,,,, zo vind ik ze nooit hoor,,, TOP
_________________ Mvg Axel
|
| 26 jul 2011, 22:56 |
|
 |
|
melpatcindy
|
Axel schreef: Prachtig insigne Ed,, wat een kwaliteit man.
Top natuurlijk dat ze `m willen opnemen en op de foto zetten. Ik vraag me alleen af wat de reden ervan is,, zomaar een vraag.
Het is al een bekend exemplaar,,, meestal verwerken ze alleen de onbekende exemplaren en de aanverwante onbekende varianten van bestaande exemplaren.
Maarre laat je de pret niet ontnemen,,,, zo vind ik ze nooit hoor,,, TOP ja alex ,dat vroeg ik me dus ook af het waarom hiervan  het is wel een andere variant want hij mist stukjes  het fragmentje rechtsonder vind ik wel anders en de staf? we horen het wel hoe dat zit ga er gewoon ff kijken daar je hoort het nog wel gr ed 
|
| 26 jul 2011, 23:04 |
|
 |
|
bennie
|
Heb ook bericht voor een insigne foto toe te sturen of langs komen voor HP 3
|
| 08 aug 2011, 20:41 |
|
 |
|
melpatcindy
|
ben vorige week ff langs geweest  wat een huis man echt noordwijk aan zee leuke ontvangst gehad en mooi dagje van gemaakt[mooi weer] met het vrouwtje gr ed 
|
| 08 aug 2011, 23:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
melpatcindy schreef: ben vorige week ff langs geweest  wat een huis man echt noordwijk aan zee leuke ontvangst gehad en mooi dagje van gemaakt[mooi weer] met het vrouwtje gr ed  jamooi he daar zeker een mooi huis en goede koffie
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 aug 2011, 17:15 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|