|
|
Het is nu 05 maart 2026, 11:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Zoek forumlid met gebruikersnaam vergrootglas.
| Auteur |
Bericht |
|
frank
|
 Zoek forumlid met gebruikersnaam vergrootglas.
Beste forumvrienden,
Ik ben naarstig op zoek naar een telefoonnummer van forumlid vergrootglas.Deze meneer condoleert mij op het andere forum met het overlijden van mijn vader.De laatste keer dat ik mijn vader sprak was circa 3weken geleden.Ik weet dus niet beter dan dat hij nog leeft.Ik ben uiteraard erg geschrokken van dit bericht.Ik heb betrokkene vergrootglas al een Pb gestuurt via het andere forum maar geen reactie ontvangen terwijl hij wel ingelogd is geweest vandaag.Daar mijn vader in Tanzania woont loopt de communicatie niet altijd even makkelijk en ik heb hem dan ook nog niet kunnen bereiken.Is er iemand die mij in contact kan brengen met Henny zoals hij/zij in het echt heet? Ik hoop niet dat het een grap is want hierover maak je geen grappen.Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groeten,
Frank
|
| 13 jan 2012, 15:13 |
|
 |
|
Mat
|
 Re: Zoek forumlid met gebruikersnaam vergrootglas.
Heb wel zijn emailadres,maar ken die niet persoonlijk. hennyvanesch@hotmail.comGr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 13 jan 2012, 15:30 |
|
 |
|
frank
|
Bedankt Math! emailadres had ik ook al gevonden.Ik ga er van uit dat hij een notificatie krijgt in zijn email naar aanleiding van mijn pb.We wachten af. groet Frank 
|
| 13 jan 2012, 15:34 |
|
 |
|
Mat
|
frank schreef: Bedankt Math! emailadres had ik ook al gevonden.Ik ga er van uit dat hij een notificatie krijgt in zijn email naar aanleiding van mijn pb.We wachten af. groet Frank  Denk niet dat het zo een vaart loopt, denk dat hij dat bericht iets verkeerd heeft geformuleerd daar op het forum. Tenminste ik maak daar niks op uit. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 13 jan 2012, 16:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
veel succes
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 jan 2012, 16:25 |
|
 |
|
frank
|
Ik heb het bericht dat ik ontving gekopieerd lijkt mij duidelijk dat dit niks met de formulering te maken heeft: FRANK GECONDOLEERD MET HET OVERLIJDEN VAN JE VADER AFZ HENNY (VERGROOTGLAS)
|
| 13 jan 2012, 16:49 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Vervelend dat dit is voorgevallen, kan me jouw frustratie best wel voorstellen. Maarrrrrrr......... Vergrootglas is hier 30 november 2011 voor het laatst ingelogd geweest, denk dat je je zoektocht beter daar op dat andere forum kunt voortzetten (eventueel met tussenkomst van het beheer daar?¿).
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 13 jan 2012, 20:10 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Vreemd  , ik ken Hennie erg goed en weet dat hij een oprechte kerel is die hier nooit een grap over zou maken. Ik vermoed dat het inderdaad op een misverstand berust. Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 13 jan 2012, 20:14 |
|
 |
|
frank
|
Denk het ook Addie.Ik wacht het gewoon verder even af.Heel vervelend inderdaad ook voor Henny.Als het zo is Henny no hard feelings van deze kant.
Groet Frank
|
| 13 jan 2012, 20:47 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
van Otterloo schreef: Vreemd  , ik ken Hennie erg goed en weet dat hij een oprechte kerel is die hier nooit een grap over zou maken. Ik vermoed dat het inderdaad op een misverstand berust. Grt, Addie. Ha addie als jij hem goed kent , heb jij dan zijn te nummer kan het meteen opgelost worden gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 13 jan 2012, 22:22 |
|
 |
|
frank
|
Goedemorgen iedereen.Ik heb zojuist contact gehad met mijn vader.Alles ok dus.Iedereen bedankt voor de reacties en het meedenken.Wat mij betreft kan dit topic verder gesloten of verwijderd worden.Iedereen een fijn weekend ! Groet Frank 
|
| 14 jan 2012, 12:05 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
frank schreef: Goedemorgen iedereen.Ik heb zojuist contact gehad met mijn vader.Alles ok dus.Iedereen bedankt voor de reacties en het meedenken.Wat mij betreft kan dit topic verder gesloten of verwijderd worden.Iedereen een fijn weekend ! Groet Frank  Mooi dat t opgelost is  en nog mooier dat er niets met je vader aan de hand is 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 14 jan 2012, 13:14 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
eind goed al goed frank gr. lucky nero 
|
| 14 jan 2012, 13:27 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|