|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:16
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|
Auw! mijn pols doet zeer. Wat nu???
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Auw! mijn pols doet zeer. Wat nu???
Beste medezoekers, Laatste tijd weer aan het zoeken geweest en door de hoge stoppels lopen zwaaien. Hiermee is mijn pols erg belast geweest en heb nu best wel last van mijn pols. Ik zat al te denken aan een brace(polsbeschermer) Maar er zit ook materiaal aan de binnenkant van de handpalm. Hierdoor kun je je detector niet lekker meer vast houden. Heb ook al sport-tape gehaald en hoop dat ik me pols hiermee wat kan verstevigen?? Mijn vraag aan jullie. Heeft iemand ervaring met een hulpmiddel zodat je pols meer beschermt word tegen die krachten die erop uit geoefend worden? Ik kan zo echt niet doorgaan. Anders sloop ik straks definitief mijn pols. Ja ja,voor de grappenmakers onder ons. Ik stop niet met zoeken en stop ook niet tijdelijk  . Graag jou/jullie hulp? Dagobert Sorry,ik ben nou eenmaal een kneusje. Ik breek mijn neus al als ik naar een boxwedstrijd kijk 
|
| 26 aug 2008, 17:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Auw! mijn pols doet zeer. Wat nu???
zoeken met je anderen pols 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 26 aug 2008, 17:25 |
|
 |
|
Michel
|
Ik weet dat er vroeger zo'n lederen polsbanden bestonden die je moest aanspannen met een riempje. Ik weet niet of dat nog bestaat maar dat was een goede ondersteuning. Werd verkocht bij apothekers of in winkels waar ze allemaal van die medische ondersteuningsbanden, kousen en weet ik veel tot krukken en toe verkochten ! (miljaar, dat is weer zo'n zin van het achterste knopsgat hé  ) Michel 
|
| 26 aug 2008, 17:26 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: zoeken met je anderen pols  Ik zat erop te wachten  Ik ben alleen rechtshandig. Dagobert
|
| 26 aug 2008, 17:51 |
|
 |
|
Defixio
|
Is het geen idee om een polsband te maken die je aan je dekkie vastmaakt zodat je in ider geval het gewicht van de detector kwijt bent...hij hangt dan aan je onderarm zegmaar...snapje?
|
| 26 aug 2008, 18:56 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
In ieder geval hipmounten en met een kleinere schotel gaan zoeken zodat je minder weerstand van de stengeltjes hebt. En natuurlijk wat Defixio zegt een polsband gebruiken. Regelmatig even een sigaretje roken helpt ook wel  , dus regelmatig even een kleine pauze 
_________________ Soms...........
|
| 26 aug 2008, 19:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
kan ook je schotel je voeten maken en dan zwieren 
|
| 26 aug 2008, 19:48 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: even een kleine pauze Tsja dat zeg je tegen iemand met adhd..... 
|
| 26 aug 2008, 19:49 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 26 aug 2008, 19:52 |
|
 |
|
Defixio
|
Hmmmppzz ik voel er wel wat voor om Dago aan te nemen in mijn firma...een werknemer die geen pauze neemt. Ritalin gaat wel overboord dan... 
|
| 26 aug 2008, 19:54 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo Gerard,..
Het je er eeld op je hand er aan over gehouden,...????
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 26 aug 2008, 19:58 |
|
 |
|
Mat
|
Je kan het beste de steel aan een been binden en dan maar met je been zwaaien. Heb je gegarandeerd geen last van je arm in ieder geval. GR Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 26 aug 2008, 20:01 |
|
 |
|
Defixio
|
Zonder gekheid (ghegheghe) Je zou ook -als het een spier aandoening is- een kuurtje creatine kunnen overwegen...heeft btw voor je echtgenote zeer leuke bijwerkingen. 
|
| 26 aug 2008, 20:35 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi, Dat gaat nooit meer over Gerard,..het word alleen maar erger een timeout van een jaar of 5 zou je goed doen,..brulll hahaha grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 26 aug 2008, 20:55 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zeker weten hij heeft wat anders gedaan met die pols
|
| 26 aug 2008, 21:07 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 598 Woonplaats: Heerenveen
|
Beste Dagobert,
Laat eerst eens uitzoeken wat er precies aan de hand is. Een goede (sport)fysio heeft hier meer kijk op dan de huisarts. Als het een overbelasting van de spieren is, dan valt het meestal wel mee. Het kan ook een probleem met de pezen of de peesaanhechtingen zijn en dan zul je het toch rust moeten gunnen, want anders riskeer je een chronische aandoening en dan kan ben je echt een eind verder van huis. Ik ben zelf linkshandig maar zwiep al een paar weken met rechts omdat m'n elleboog in de knoei zit. Het eerste uur was dat heel erg wennen, maar geloof me, ik pak de detector nu zonder na te denken met m'n "verkeerde" hand. Je moet het even doorzetten. Heel veel sterkte en succes!
Groeten, Dick
_________________ De groeten van Loes......
|
| 26 aug 2008, 23:40 |
|
 |
|
metalro
|
minder rukken op de akkers... nee geintje.  serieus nemen deze klachten. gewoon wat meer pauzes tussendoor en idd rust houden. ook geregeld op de akker even alle armspieren even strekken en draaien e.d. Dit kunnen hele vervelende chronische belastingen worden en daar is de werkgever, laat staan jijzelf, niet blij mee. beter nu een weekje langs de kant, dan straks een maand. neem je lichaam serieus! hij geeft een signaal af, dus luister ernaar. gezien je vele vondsten is er vast nog veel te poetsen over.... succes. grt.
|
| 27 aug 2008, 10:59 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Hee Dago koop eens een tube Tantum en smeer hem voor en tijdens en na het zoeken lekker in , je zult zien .
Heb ook nog een andere tip probeer je detector een te maken met je arm want door dat gedauw door die stoppels sloop je je pols idd .
Neem aan dat je de riem bij je armsteun gebruikt en probeer er een bij te doen alleen dan wat lager bv net boven je pols zo krijg je meer eenheid .
Gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 27 aug 2008, 21:37 |
|
 |
|
dagobert
|
not schreef: Hee Dago koop eens een tube Tantum en smeer hem voor en tijdens en na het zoeken lekker in , je zult zien .
Heb ook nog een andere tip probeer je detector een te maken met je arm want door dat gedauw door die stoppels sloop je je pols idd .
Neem aan dat je de riem bij je armsteun gebruikt en probeer er een bij te doen alleen dan wat lager bv net boven je pols zo krijg je meer eenheid .
Gr Niels. Hey Niels en anderen, Heb gisteren klittenband besteld voor mijn arm. Dit plaats ik inderdaad wat lager zodat mijn arm meer steun heeft. Heb ook sport tape gekocht en heb vandaag mijn hand en pols afgeplakt. Dit hielp een beetje. In de bovenarmsteun heb ik een ronde buis laten maken op de draaibank. Ook wel een aanrader!! Verder ga ik op zoek naar de beste oplossing zodat ik niet mijn pols overbelast. Ik denk dat ik maar een grastrimmer koop en eerst alle stoppels weg maai  Met een schotel erop gemonteerd Dagobert
|
| 27 aug 2008, 21:44 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert je moet er niet te zwaar aan tillen een tip je maatje wilko kan toch voor je zoeken dan kan je pols lekker uit rusten en je hebt nog wat geluk ook er weer bij ja de lobo is zwaar 
|
| 27 aug 2008, 22:18 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: dagobert je moet er niet te zwaar aan tillen een tip je maatje wilko kan toch voor je zoeken dan kan je pols lekker uit rusten en je hebt nog wat geluk ook er weer bij ja de lobo is zwaar  Nee nee,ik zoek op het ogenblik met de tejon. Gaat iets dieper als de Lobo. Met de lobo zoeken met hogestoppels is nog moeilijker door de vorm van de schotel. Dagobert
|
| 27 aug 2008, 22:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|