|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 07:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 Tussen kunst en kitsch
Volgens mij zag ik gister een promo van het televisie programma tussen kunst en kitsch met daarin forumlid Marjolein met een middeleeuwse kandelaar...ik kan het mis hebben maar ik kijk zoiezo het programma altijd.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 16 mei 2012, 17:50 |
|
 |
|
E-trekkie
|
 Re: Tussen kunst en kitsch
Hoi Maurits,
Dat klopt maar het betreft een herhaling uit 2006 :-)
_________________ Abducet praedam qui occurit prior
|
| 16 mei 2012, 17:58 |
|
 |
|
Maurits
|
Owwkee thanx. Ik ga toch kijken met mijn aangetaste korttermijngeheugen is het altijd weer nieuw wat ik zie. 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 16 mei 2012, 18:14 |
|
 |
|
Travis
|
Maurits schreef: Volgens mij zag ik gister een promo van het televisie programma tussen kunst en kitsch met daarin forumlid Marjolein met een middeleeuwse kandelaar...ik kan het mis hebben maar ik kijk zoiezo het programma altijd. Dan heb je vorige week dat mooie zakhorloge gezien getaxeerd op 5000 ballen. En de chatelain op 25.000€.
|
| 16 mei 2012, 20:50 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|