Bert heeft eigelijk geen familie,wij zijn de familie van hem
"ons forum" was alles voor hem , hij was een forumdier in hart en nieren
Hij schreef een bericht in "onze "Moderatorenhoek" dat hij stoppen wilde
zie die citaat:
.
Bertoninus schreef:
Hallo Beheer en Moderatoren
Bij deze wilde ik mededelen dat ik wegens tijdgebrek,zieke vrouw, genoodzaakt ben om het moderatorschap er bij neer te leggen,zonder dat er ergens ruzie is of wat dan ook,ik kan het niet meer opbrengen om mij volledig te kunnen inzetten hier op het forum,en als door omstandigheden de inzet van mij niet meer voldoende is,kan ik er beter mee stoppen,en jongere mensen de kans geven het over te nemen
het was een prachttijd hier met jullie,en ben blij de meesten te hebben mogen ontmoeten, ik heb er van genoten
uit het oog is niet uit het hart
groeten Bert
Maar ik was het hier helemaal niet mee eens en belde hem op met de mededeling dat hij alle tijd van de wereld moest nemen om alles op rails te krijgen en dat accepteerde hij vol en bedankte me voor deze geste,en ik weet ook dat hij het bovenstaande citaat met tranen in zijn ogen schreef,hij is een gevoelsmens

Hij is gewoon een "forumbeest"
vorige week bedankt hij nog voor de fruitmand die we hadden aangeboden namens "bodemvondstenwereld".
Ook heb ik gehoord van Gerrit (krokdunde) dat ze flink wat plannen hadden om in het water te zoeken en had nog een droogpak aangeschaft,dus ook voor hem kwam het onverwacht
laten we hopen op een wonder,deze man had nog zo veel plannen en we hopen dat het realiteit word
grt Chris