|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:44
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
Goedkope treinkaartjes voor het Forumfeest bij het Kruidvat
| Auteur |
Bericht |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
 Goedkope treinkaartjes voor het Forumfeest bij het Kruidvat
Voor hen die overwegen om toch maar met de trein te gaan; de Kruidvat heeft nu een actie waarbij je zeer voordelig naar het Forumfeest in Utrecht kunt reizen. In de periode van 13 oktober 2012 t/m. 27 januari kun je onbeperk reizen voor slechts 12.99 euro. Ik neem aan dat dat voor velen een uitkomst zal zijn met de huidige benzine-prijzen. Deze actie begint a.s. dinsdag en op is op. Heb je belangstelling reageer dan snel. Goedkoop op het feest en je kunt er ééntje of meerdere pakken 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 07 okt 2012, 17:47 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 Re: Goedkope treinkaartjes voor het Forumfeest bij het Kruidvat
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 07 okt 2012, 17:51 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Goede tip Henk! Helaas gelden die kaartjes enkel op zaterdagen en zondagen, anders had ik de gehele voorraad ineens opgekocht 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 07 okt 2012, 17:52 |
|
 |
|
pinkeltje
|
jeroen het forumfeest is op een zondag hoor. ik neem aan dat dit ook in belgie het geval is, dat zondag voor de maandag komt. 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 07 okt 2012, 17:56 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Oh dacht dat het elke dag forumfeest was  Henk zegt toch: Citaat: Elke dag forumfeest in de periode van 13 oktober 2012 t/m. 27 januari en ja kan onbeperk reizen voor slechts 12.99 euro.
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 07 okt 2012, 17:58 |
|
 |
|
pinkeltje
|
jeroen V. schreef: Oh dacht dat het elke dag forumfeest was  Henk zegt toch: Citaat: Elke dag forumfeest in de periode van 13 oktober 2012 t/m. 27 januari en ja kan onbeperk reizen voor slechts 12.99 euro. hahaha 
|
| 07 okt 2012, 18:09 |
|
 |
|
ronald
|
Ja,zag ik ook.. Mooi meegenomen weer.... 
|
| 07 okt 2012, 18:11 |
|
 |
|
Ouwerkerk
ERELID
Geregistreerd: 12 sep 2010, 16:07 Berichten: 1819 Woonplaats: lost ones
|
Hier ga ik denk ik wel gebruik van maken, kom ik een keer niet op zen kop met de motor in de sloot terecht Legionair schreef: Voor hen die overwegen om toch maar met de trein te gaan; de Kruidvat heeft nu een actie waarbij je zeer voordelig naar het Forumfeest in Utrecht kunt reizen. In de periode van 13 oktober 2012 t/m. 27 januari kun je onbeperk reizen voor slechts 12.99 euro. Ik neem aan dat dat voor velen een uitkomst zal zijn met de huidige benzine-prijzen. Deze actie begint a.s. dinsdag en op is op. Heb je belangstelling reageer dan snel. Goedkoop op het feest en je kunt er ééntje of meerdere pakken 
_________________ Lost Ones
|
| 07 okt 2012, 18:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Legionair schreef: Voor hen die overwegen om toch maar met de trein te gaan; de Kruidvat heeft nu een actie waarbij je zeer voordelig naar het Forumfeest in Utrecht kunt reizen. In de periode van 13 oktober 2012 t/m. 27 januari kun je onbeperk reizen voor slechts 12.99 euro. Ik neem aan dat dat voor velen een uitkomst zal zijn met de huidige benzine-prijzen. Deze actie begint a.s. dinsdag en op is op. Heb je belangstelling reageer dan snel. Goedkoop op het feest en je kunt er ééntje of meerdere pakken  mooi bier drinken 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 07 okt 2012, 18:54 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
kruidvat onze nieuwe frumfeest-sponsor gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 07 okt 2012, 20:15 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Zijn er mensen die van de kogllaan naar het station gaan, lopend of met de bus? met wie ik mee zou kunnen liften, naar het forumfeest heen is geen probleem, maar terug moet ik met de trein en mn ouders zijn nou niet bepaald van ; kon, laat yannick nou maar het station vinden in utrecht in zn eentje 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 19 okt 2012, 20:33 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Smits schreef: Zijn er mensen die van de kogllaan naar het station gaan, lopend of met de bus? met wie ik mee zou kunnen liften, naar het forumfeest heen is geen probleem, maar terug moet ik met de trein en mn ouders zijn nou niet bepaald van ; kon, laat yannick nou maar het station vinden in utrecht in zn eentje  Ik denk dat ik dan een taxi neem,kun je wel mee hoor
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 19 okt 2012, 21:02 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|