|
|
Het is nu 04 jun 2026, 05:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
 YES YES een fibula!!!
_________________ Als het maar oud is!
|
| 11 nov 2012, 17:45 |
|
 |
|
hannibal
|
 Re: YES YES een fibula!!!
Van harte gefeliciteerd met de vondst van deze mooie fibula  ,hij is wel niet van goud,zilver of brons maar wel van een ongewone schoonheid.
_________________ gr Hannibal
|
| 11 nov 2012, 17:50 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
Mooi he Minder mooi is dat ik meer of 50+ paddenstoelen voor mijn examen ga moeten leren 
|
| 11 nov 2012, 17:52 |
|
 |
|
hannibal
|
ronnymacaroni schreef: Mooi he Minder mooi is dat ik meer of 50+ paddenstoelen voor mijn examen ga moeten leren  Met een beetje liefde voor de natuur gaat dat jou wel lukken Ronny,maar eerstens moet je wel dit forum gaan verlaten en andere boeken gaan raadplegen.Succes met je studie.
|
| 11 nov 2012, 18:18 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 11 nov 2012, 19:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
je wel een heel klein fibulaje dat anderen is sterretjes mos
waar om moet je er 50 leren
eten jullie die ding nog
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 nov 2012, 19:50 |
|
 |
|
ronnymacaroni
|
hey ed, nou ik volg Natuur- & Groentechnische Wetenschappen dus we moeten er ook het een en ander van weten En inderdaad, sterretjesmos staat ook in de grote lijst van mossen (ook rond de 40+)
|
| 11 nov 2012, 20:11 |
|
 |
|
jeroen V.
|
de ed schreef: je wel een heel klein fibulaje dat anderen is sterretjes mos
waar om moet je er 50 leren
eten jullie die ding nog Die sturen wij op in hulppakketten naar Hollanders  (vooral de giftige  ) Mooie studie Ronny!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 11 nov 2012, 20:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
o ik dacht dat je nog uit het bos ging halen voor het eten
het is altijd goed om het te leren allen de latijnse namen zijnvaak kloten om te leren
dat kan je of je kan het niet en dan is het leren geblazen
ook het uit elkaar houden van soorten zijn vaak moelijk
veel succes
zo te zien moet je nog heel wat latijns leren ik weet wat het is altijd heb het ook gedaan wel niet zo veel als jij
om dat ik van jongs af in de natuur ben op gegroeid was het het dan ook niet zo moelijk
alleen latijns was moelijk om dat ik al niet zo goed ben in de taal maar goed als wil komt het goed
veel succes
|
| 11 nov 2012, 20:47 |
|
 |
|
ronnymacaroni
|
Bedankt ed, in het vanbuiten blokken ben ik tamelijk goed, er is daar niets te snappen aan he Al de planten en mossen en varens en schimmels interesseren me, als ze maar niet de hele tijd wegvliegen dan interesseert het me 
|
| 11 nov 2012, 21:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ronnymacaroni schreef: Bedankt ed, in het vanbuiten blokken ben ik tamelijk goed, er is daar niets te snappen aan he Al de planten en mossen en varens en schimmels interesseren me, als ze maar niet de hele tijd wegvliegen dan interesseert het me  mooi heb ook nog wel is met de zoek hobby te maken jij weet dat wel tondel zwam laten drogen salpeet er bij en dan in het tondel doosje je en je heb de voorloper van de aansteken
|
| 11 nov 2012, 21:11 |
|
 |
|
hannibal
|
de ed schreef: ronnymacaroni schreef: Bedankt ed, in het vanbuiten blokken ben ik tamelijk goed, er is daar niets te snappen aan he Al de planten en mossen en varens en schimmels interesseren me, als ze maar niet de hele tijd wegvliegen dan interesseert het me  mooi heb ook nog wel is met de zoek hobby te maken jij weet dat wel tondel zwam laten drogen salpeet er bij en dan in het tondel doosje je en je heb de voorloper van de aansteken  Ed,gooi dat koningskleed nu eens af en meld je aan als moderator .Je hebt overal verstand van en ga dat delen met ons forum.Of heb je plankenkoorts ?Als je zelf te verlegen ben,wil ik je anders wel aanmelden hoor.! 
|
| 11 nov 2012, 22:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hannibal schreef: de ed schreef: ronnymacaroni schreef: Bedankt ed, in het vanbuiten blokken ben ik tamelijk goed, er is daar niets te snappen aan he Al de planten en mossen en varens en schimmels interesseren me, als ze maar niet de hele tijd wegvliegen dan interesseert het me  mooi heb ook nog wel is met de zoek hobby te maken jij weet dat wel tondel zwam laten drogen salpeet er bij en dan in het tondel doosje je en je heb de voorloper van de aansteken  Ed,gooi dat koningskleed nu eens af en meld je aan als moderator .Je hebt overal verstand van en ga dat delen met ons forum.Of heb je plankenkoorts ?Als je zelf te verlegen ben,wil ik je anders wel aanmelden hoor.!  nee han het jaar is nog niet om enheb jij al wat gevonden om koning te worden zo nee han ga dan maar weer zoeken en moderator ja dat is zeker wel wat voor jou jij hebt tijd zat en zou ik dat is gaan doen moet ik dat wel goed doen han aan één doodde snoek hebben we niet veel tocht nog 1 week en dan is de super zoeken weer jarig
|
| 11 nov 2012, 22:45 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|