|
|
Het is nu 05 maart 2026, 05:34
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Test Hoe goed ken ik mijn machiene .
| Auteur |
Bericht |
|
Herman Bos
|
 Test Hoe goed ken ik mijn machiene .
Johan van v3i had een test georganiseerd . De bedoeling was hoe goed zoek je. Het testveld bestond uit 100 begraven dingen op diverse diepten De bedoeling was over dit veld te lopen zoals je normaal zoekt. Had je een piep moest je ook nog zeggen of je zou graven. De prestaties van de machines zijn hier weergegeven. Bedenk wel dat dit een combinatie is van de zoeker en de machiene. Herman
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Zoek met een Deus en een minelab Remember the best DISCRIMINATION is your digger!
|
| 20 feb 2013, 10:19 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4136 Woonplaats: Breukelen
|
 Re: Test Hoe goed ken ik mijn machiene .
Super Herman. Straks weer thuis eerst uitprinten. Denk je dat dat lukt met deze resolutie?
Kun je er ook de Kleurlegenda bijzetten? Neem aan dan groen goed is??
Goeie actie!
Gfoet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 20 feb 2013, 11:46 |
|
 |
|
Highlander
|
erg interressant  good work!!!! gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 20 feb 2013, 12:38 |
|
 |
|
Misfit
|
Geinig... Je kan beter een Garret Ace 250 kopen dan een Deus... over value for money gesproken  Ach, iedere test is ernstig subjectief, de vraag is altijd hoe goed de instellingen & de man die zwaait zijn 
|
| 20 feb 2013, 14:12 |
|
 |
|
Herman Bos
|
Stuur mij even je email adres als je de lijst wil hebben. herman
_________________ Zoek met een Deus en een minelab Remember the best DISCRIMINATION is your digger!
|
| 20 feb 2013, 14:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja ik had het gezien
altjd leuk zo test
ach ja paul het is maar een test
als je 2 mensen met de zelfde md laat lopenv zit er altijd verschil in
dat komt om dat niemand gelijk is
de 1 heeft weer beteren oren en de anderen kan weer beter zoeken
en de 1 kan beter graven en de ander vind meer goud
veel succe
met testen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 feb 2013, 18:45 |
|
 |
|
dirkdezoeker
Geregistreerd: 25 feb 2012, 06:59 Berichten: 146 Woonplaats: West Vlaanderen Belgie
|
test ziet er goed uit, beetje meer uitleg gevraagd zie PB groeten Dirk
_________________ groeten Dirk zoek met ACE 250/AT Pro
|
| 21 feb 2013, 09:14 |
|
 |
|
harry
|
De Whites M6 doet het in de test wel erg slecht !! Kost toch al snel meer dan € 700,00 !! De Ace 250 blijkt zelfs beter dan de veel duurdere XP Deus . Mijn ervaring (redelijk lang) is dat de zoektechniek en de kennis van je detector van groot belang is. Persoonlijk vind ik de Ace 250 een slechte detector, maar als je hem goed kent, aanpassingen hebt gedaan, kun je er goed mee zoeken en weet je zelfs of je gebeld word of een sms krijgt ! Ik zoek nu al enkele jaren met een goedkope Bounty hunter tracker 4 die even goed presteerd als een veel duurdere Whites . Ik ken veteranen die met een oude C-Scope 770 geweldige prestaties behalen. Je kunt er alleen je banksaldo niet op bekijken en er zit geen You-tube op 
|
| 22 feb 2013, 01:39 |
|
 |
|
Vince100
Geregistreerd: 22 maart 2011, 12:04 Berichten: 311 Woonplaats: Betuwe
|
Chapeau voor diegenen die deze test geregeld hebben, wat een werk moet hier ingezeten hebben! Denk idd dat hoe goed je je machine kent, je zoekstijl en vooral concentratie de dooslaggevende factoren zijn. Je hebt zoekers die vooral meters willen maken en zwaaien alsof ze het dek van een enorm schip moeten zwabberen, en dat werkt goed op een stortakker vol duiten etc.. Maar wil je die kleine middeleeuwse penninkjes vinden dan zul je toch veel langzamer en heel geconcentreerd moeten zoeken en op elk minuscuul signaaltje graven. 
_________________ Zoekt met de Rutus Alter 71 en Deeptech Vista Smart.
|
| 22 feb 2013, 09:21 |
|
 |
|
V3i
|
Vince100 schreef: Chapeau voor diegenen die deze test geregeld hebben, wat een werk moet hier ingezeten hebben! Denk idd dat hoe goed je je machine kent, je zoekstijl en vooral concentratie de dooslaggevende factoren zijn. Je hebt zoekers die vooral meters willen maken en zwaaien alsof ze het dek van een enorm schip moeten zwabberen, en dat werkt goed op een stortakker vol duiten etc.. Maar wil je die kleine middeleeuwse penninkjes vinden dan zul je toch veel langzamer en heel geconcentreerd moeten zoeken en op elk minuscuul signaaltje graven.  Dank voor de lovende woorden. En dat was 1 van de punten die ik wilde laten zien op mijn testdag. En ook dat het belangrijk is je machine goed in te stellen en niet te veel te vertrouwen op de vdi's , maar als je een goed signaal hebt gewoon graven.
|
| 22 feb 2013, 11:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|