|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:59
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
 Even een vraagje??
Hoi Luitjes.
Ik heb een vraagje met betrekking op een onderwerp die enige tijd geleden hier op het forum langs kwam .
Het ging hier om een gouden haarnaald, nu heb ik mijn eigen een breuk lopen zoeken waar ik hem gezien zou kunnen hebben maar met geen resultaat.
Kan iemand helpen want ik ben een mooi schilderij tegen gekomen waar een gouden haarnaald op afgebeeld staat, lijkt mij leuk ter aanvulling.
b.v.d. en de groetjes Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 31 okt 2008, 19:25 |
|
 |
|
Kees
|
 Re: Even een vraagje??
helaas kan ik je niet helpen bij deze.. maar ik wil toch even kwijt dat je een erg mooie klassieke avatar hebt MAD was het toch?? ik heb die boekjes al jaren niet meer gelezen 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 31 okt 2008, 20:07 |
|
 |
|
not
ERELID
|
Hoi Kees. Kreeg ze vroeger altijd van mijn Amerikaanse oom die op soesterberg gelegerd was man ik heb die boekjes verslonden toen ,ik heb ze trouwens nog ! Hoop dat iemand mij verder kan helpen met mijn zoektocht gr Niels.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 31 okt 2008, 20:16 |
|
 |
|
aureum
|
hallo niels... welke haarnaald was dat ook alweer
mvg leon
|
| 31 okt 2008, 20:57 |
|
 |
|
not
ERELID
|
Hoi Leon.
Het ging hier om een Gouden haarnaald.
gr Niels.
|
| 31 okt 2008, 21:00 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
deze?¿
viewtopic.php?f=208&t=2794&p=18929&hilit=Goud%2C..maar+vertel+mij+maar+eens#p18929
|
| 01 nov 2008, 11:18 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi allemaal,hallo Niels Bij het lezen van deze ging mij al een lampje branden,.. zou je een foto van het schilderij willen maken,..alvast bedankt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 01 nov 2008, 11:41 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|