|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:00
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
ernie
|
 welke camera
hallo ik ben op zoek naar een nieuwe camera en denk zelf aan een spiegelreflex zoals de canon 450d. het is bij mij bedoeld om de vondsten te fotograferen. ik heb nu zelf een fuji f30 , ook een goed camera maar ik zit steeds te kloten met de belichting. en zoals ik heb begrepen kan je met de spiegelreflex daglicht bijschijnen. wie heeft er ervaring met een spiegelreflex camera? gr ernie
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 nov 2008, 20:16 |
|
 |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
 Re: welke camera
He erwin heb hier een super goede voor je... En gebruikt ook nog weinig batterijen...
Gr harold
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 03 nov 2008, 20:29 |
|
 |
|
ernie
|
|
| 03 nov 2008, 20:31 |
|
 |
|
Joop
|
Wat bedoel je met daglicht bijschijnen?
Ik heb zelf een Canon EOS 450D. Mocht je een aanschaf overwegen, denk dan eens aan een macrolens naast de standaard lens.
Net zoals bij andere camera's blijft belichting een probleem. Je vondsten bij voorkeur tijdens daglicht fotograferen. Bijlichten geeft een roodzweem. Je kan dat wel corrigeren met de camera en achteraf met een software pakket maar het blijft aanmodderen....
Misschien kan Roland in dit topic reageren, hij maakt erg mooie vondstfoto's!
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 03 nov 2008, 20:35 |
|
 |
|
ernie
|
hoi joop met daglicht bijschijnen bedoel ik inderdaad het bijlichten. ff kijken wat roland hier over te zeggen heeft. gr ernie
|
| 03 nov 2008, 20:39 |
|
 |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
Erwin de f30 is die niet bijna het zelfde als de f10?
Ik heb zelf de f10 maar ben daar zeer tevreden over..
Gr harold
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 03 nov 2008, 20:44 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|