|
|
Het is nu 03 jun 2026, 23:46
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
schatzoeken met de welpen
| Auteur |
Bericht |
|
jackrijsdijk
Geregistreerd: 09 mei 2013, 12:45 Berichten: 24 Woonplaats: tzummarum
|
 schatzoeken met de welpen
hallo mede zoekers
deze post ik op diverse fora's
Hi,
even een verhaal waar ik hulp bij nodig heb. (ik hoop dat het lukt)
mijn vrouw is akela bij scouting (de welpen) en vroeg mij het volgende: kun je niet eens een dag met de kids gaan zoeken met de metaal detector om ze wat te leren over geschiedenis en deze hobby?
Leuk natuurlijk om zo'n vraag te krijgen maar dit neemt ook enkele problemen met zich mee, mijn idee zou zijn om zoiets in het voorjaar te doen en daar dan wat leuke prijsjes aan te koppelen waarschijnlijk telt deze groep op dat moment ong. 13 kinderen en 3 begeleiders (plus mijn zoekmaat en ik). De kinderen zijn in de leeftijd van 7 tot 11 jaar
Nu heb ik 3 detectoren waarvan twee die ik de kids wel wil laten gebruiken, daarbij wilde ik in het veldje waar we gaan zoeken nog wat dingen gaan begraven zodat iedereen de kans heeft om wat te vinden. (wat munten e.d.) ik denk aan groepjes van twee of drie kinderen per begeleider met tussendoor een hapje en een drankje natuurlijk
Nu heb ik de volgende vragen:
wie heeft er nog leuke ideeën voor zo'n dag. zijn er onder de zoekers hier misschien mensen (of misschien ken je iemand) die nog zo'n oud simpel detectortje hebben die zij misschien willen doneren? (Van die oude tandy, kijkshop, gamma dingen of zo) tevens zoek ik schepjes en tasjes( voor hun vondsten) Óók zou ik erg blij zijn met wat prijzen waar ik de kinderen blij mee kan maken.
Wie o wie helpt, het hoeft niet direct ik heb nog de hele winter, als het niet lukt gaat het natuurlijk niet door via een pb kun je aan mijn adres komen
alvast bedankt allemaal
|
| 09 nov 2013, 13:25 |
|
 |
|
marad
|
 Re: schatzoeken met de welpen
Ik kan je niet helpen, maar je idee is superleuk, tip: plaatselijke middenstand? Museum in de buurt? Vraag daar om sponsoring 
_________________ wat niet is kan komen
|
| 09 nov 2013, 19:33 |
|
 |
|
jackrijsdijk
|
langzaam beginnen er al kleine prijsjes binnen te komen, helemaal top!!!!!!Bedankt!
|
| 12 nov 2013, 21:03 |
|
 |
|
marad
|
Succes Jack!!!! 
|
| 12 nov 2013, 21:16 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
Chocolademunten, ik weet wel iemand die daar heel goed mee is 
_________________ Soms...........
|
| 12 nov 2013, 21:18 |
|
 |
|
marad
|
ik kom zaterdag 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 nov 2013, 21:25 |
|
 |
|
jackrijsdijk
|
helemaal top jongens, als de dag daar is en er is nog extra hulp nodig zal ik zeker een beroepje proberen te doen aan de mensen die dat hebben aangegeven kijk a.u.b. ook om u heen, misschien kent u nog iemand die nog een leuk prijsje heeft
ik heb intussen al 2 MD's, een prachtige zilveren munt, een zakmes met compas, een set hele mooie stickers en een minelab sleutelhager, we gaan de goeie kant op zo
bedankt allemaal en ik houd jullie op de hoogte
|
| 12 nov 2013, 22:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|