|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
adriaanj
Geregistreerd: 05 aug 2008, 23:11 Berichten: 20 Woonplaats: Gooi-Zuid
|
 Doneren
Ben net nieuw hier , zoals mogelijk bekend,, maar,,,
Op andere Site,s* kan je bv maandelijks € 5 doneren natuurlijk geheel vrijwillig ,[ en indien gewenst eens een maandje overslaan of helemaal niet doneren alles is geheel vrijblijvend !].... een goed plan daarbij is dat de donateurs ook in die maand met Avatar naam worden genoemd,, het kan bv via I-deal en je hebt ook bel site,s waar je € 1,30 overmaakt, maar daar is het nadeel van, dat er 0,30 ct voor het belbedrijf blijft hangen !!
Zo heeft Bodemvondstenwereld altijd een redelijke bron van inkomsten !!! En voor de Donateurs niet een te "groot"bedrag ineens !!
*Bekende van diverse Detectors Site,s ,, weten wel welke Site ik oa bedoel !
Misschien ook iets voor hier ????
met een Groet Adriaan
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 08 nov 2008, 23:13 |
|
 |
|
Defixio
|
 Re: Doneren
Hoi Adriaanj kijk eens boven aan de site, naast de banner van de sponsor....: viewtopic.php?f=324&t=1922Groetjes Maurits.
|
| 08 nov 2008, 23:41 |
|
 |
|
adriaanj
Geregistreerd: 05 aug 2008, 23:11 Berichten: 20 Woonplaats: Gooi-Zuid
|
Dat had ik wel gezien Maurits,, maar je moet het laagdrempelig houden miz,, kijk maar eens op andere Site,s daar werkt het behoorlijk, bedoel het goed , lees svp mijn vorige Topic nog eens aandachtig door svp !!
Groet !
|
| 08 nov 2008, 23:54 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Hoi Adriaanj, Is een goed idee, maar we moeten even kijken of dat haalbaar is. aan Ideal zijn ook kosten verbonden, ik weet niet precies hoeveel, maar dat moeten we even uitzoeken. Ik neem het mee naar "het achter de schermen".
Dankjewel voor het meedenken!
|
| 08 nov 2008, 23:59 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: Dat had ik wel gezien Maurits,, maar je moet het laagdrempelig houden miz,, kijk maar eens op andere Site,s daar werkt het behoorlijk, bedoel het goed , lees svp mijn vorige Topic nog eens aandachtig door svp !!
Groet ! Ik ben inmiddels bijgepraat door Muta. Ik weet dat je bedoelingen goed zijn. Ik reageer soms wat te snel! 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 09 nov 2008, 00:29 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
laten we opstellen geheel vrijblijvend. bij betaling voor dit forum grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 09 nov 2008, 00:41 |
|
 |
|
Joop
|
Ik vind het een slecht idee. De laagdrempeligheid van het forum komt het niet ten goede omdat het dan lijkt of het een paysite is.
Ik vind de veiling-acties voor het forum en de spontane oproepen van bijvoorbeeld Chris veel beter bij dit forum passen.
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 09 nov 2008, 10:50 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
ik ga hier mee van jouw (joop) medeling hierover het doneren van het forum. grt bennie7
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 09 nov 2008, 14:41 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 09 nov 2008, 20:55 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|