|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:16
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Hebben jullie dat ook??
Beste medezoekers,
Ja ja,het is toch wat he. Een Keltische muntschat door een detectorhobbyist gevonden en volop in het nieuws. Het journaal,jeugdjournaal en andere media schenken er volop aandacht aan.
Dit gaat maar weinig mensen ongemerk voorbij. Nu het volgende,ben vandaag al zo,n 4x gebeld of ik die geen ben die de beroemde(nu inmiddels wel)muntschat heb gevonden. En elke keer moet ik zeggen dat ik die gene helaas niet ben. Ik leg ze dat uit dat er nog zo,n 7000 detectorhobbyisten zoeken in Nederland.
En vertel ze ook dat ik geen helicopter heb om even naar Maastricht te vliegen om een dagje te gaan zoeken.
Zijn jullie ook al lastig gevallen met de vraag.......of jij misschien die geen bent die....
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 nov 2008, 22:34 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
 Re: Hebben jullie dat ook??
ik ben 3 keer gebeld dago,maar ik wist er al meer van. de vraag was steeds,waarom was jij daar niet??.
gr.joppie.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 nov 2008, 22:38 |
|
 |
|
Mat
|
Nou, heb deze vraag ook al een paar keer gehad, maar mijn baas had me op een andere plaats gezet, dus ik kon daar niet zijn. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 13 nov 2008, 22:40 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: Nu het volgende,ben vandaag al zo,n 4x gebeld of ik die geen ben die de beroemde(nu inmiddels wel)muntschat heb gevonden. En elke keer moet ik zeggen dat ik die gene helaas niet ben. Heel herkenbaar Dago...ik had dat ook toen Maxima voor het eerst zwanger was!
|
| 13 nov 2008, 22:41 |
|
 |
|
dagobert
|
Defixio schreef: Citaat: Nu het volgende,ben vandaag al zo,n 4x gebeld of ik die geen ben die de beroemde(nu inmiddels wel)muntschat heb gevonden. En elke keer moet ik zeggen dat ik die gene helaas niet ben. Heel herkenbaar Dago...ik had dat ook toen Maxima voor het eerst zwanger was! Tuurlijk Def Dagobert
|
| 13 nov 2008, 22:42 |
|
 |
|
viros
|
|
| 13 nov 2008, 22:45 |
|
 |
|
Defixio
|
Edje geef ff nummer via pb...ga ik je bellen. 
|
| 13 nov 2008, 22:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Defixio schreef: Citaat: Nu het volgende,ben vandaag al zo,n 4x gebeld of ik die geen ben die de beroemde(nu inmiddels wel)muntschat heb gevonden. En elke keer moet ik zeggen dat ik die gene helaas niet ben. Heel herkenbaar Dago...ik had dat ook toen Maxima voor het eerst zwanger was! dat is knap werk defixio om maxma zwanger te maken met een telefoon hooren 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 nov 2008, 22:46 |
|
 |
|
dagobert
|
Stuur je foonnummer maar via pb. Dan zal ik je even bellen en feliciteren. Dagobert
|
| 13 nov 2008, 22:48 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Defixio schreef: Citaat: Nu het volgende,ben vandaag al zo,n 4x gebeld of ik die geen ben die de beroemde(nu inmiddels wel)muntschat heb gevonden. En elke keer moet ik zeggen dat ik die gene helaas niet ben. Heel herkenbaar Dago... ik had dat ook toen Maxima voor het eerst zwanger was
! WOOOHAAAAAAA  grapje,..Def Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 14 nov 2008, 00:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|