|
|
Het is nu 03 jun 2026, 22:56
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Kristof2
|
 zaterdag of zondag
Hey allemaal, is er hier iemand die zaterdag of zondag gaat zoeken tussen Rijn en Maas of die omgeving? Ik en Edd zouden daar is willen gaan zoeken maar alle keren dat wij daar naartoe zijn gereden krijgen we geen toestemming De mensen daar kijken 1st ff naar de nrplaat en zodra ze zien dat wij Belgen zijn krijgen we een nee te horen Hopelijk krijg ik hierop een reactie Alvast bedankt Grtn
|
| 10 feb 2014, 18:27 |
|
 |
|
dannyR
|
 Re: zaterdag of zondag
tja je zou zeggen dat sommige Hollanders een plaat voor de kop hebben wellicht de auto wat verderaf zetten of gewoon blijven vragen net zolang je toestemming krijgt, je kan ook gewoon langs de rivieren lopen op veel stukken,kan ook van alles naar boven komen succes 
|
| 10 feb 2014, 20:09 |
|
 |
|
Kristof2
|
Hey Danny, heb al gemerkt dat zondag zoiezo een probleem is daar ivm met(zondag rustdag?). Zomaar langs de rivieren lopen? Heb toch liever toestemming Alvast bedankt. Grtn
|
| 10 feb 2014, 20:17 |
|
 |
|
dennisch9944
Geregistreerd: 28 maart 2011, 13:11 Berichten: 1017 Woonplaats: Vrijhoeve , Noord-Brabant
|
Op veel plekken is de zondag idd nog heilig en zal je daar op zondag geen toestemming krijgen . Succes mannen, hopelijk krijgen jullie via iemand toestemming om op zaterdag daar te zoeken . Gr dennis
_________________ Zoekt met Minelab Vanquish 540 en XP DEUS
|
| 10 feb 2014, 20:21 |
|
 |
|
dannyR
|
ik weet niet kris hoe het onder de rivier is maar hier in de buurt van het gooi loop je risico een schot hagel te ontvangen als je zondag over de akker banjert (of je word gelyncht door medepiepers  ),denk in het zuiden idem, wat betreft het lopen langs de rivieren daar ik weet is lang niet overal toestemming nodig maar kan me vergissen natuurlijk.. en als je echt toestemming wil hebben zul je toch moeten doorgaan met vragen, bekijk het van hun kant, belgen die en flinke weg afleggen om op jou akkertje te lopen,de meeste gaan daar wat achter zoeken, zijn al wantrouwend als de pest, ga ik naar het noorden met m'n amsterdams accent kijken ze ook vreemd van wat mot die snuiter hier? hoe dan ook succes 
|
| 10 feb 2014, 20:23 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
Heb al vaker gehoord dat op veel plekken in NL halve burgeroorlogen gevoerd worden voor een akkertje. Of ze proberen de boeren te paaien met kerst pakketten enz enz Moet je idd niet af komen zetten op de bonnefooi 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 10 feb 2014, 21:07 |
|
 |
|
dannyR
|
|
| 10 feb 2014, 21:12 |
|
 |
|
Kristof2
|
Is Nederland dan een soort Engeland aant worden? Nu begin ik te begrijpen waarom er zoveel Nederlanders in Belgie komen zoeken De reden waarom ik die richting uit wil is omdat ik o zo graag is een regenboogschoteltje wil vinden Grtn
|
| 10 feb 2014, 21:13 |
|
 |
|
radiohead
|
Meestal stopt het al aan de grens, Danny 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 10 feb 2014, 21:17 |
|
 |
|
Angelo
Geregistreerd: 15 nov 2013, 23:18 Berichten: 1810 Woonplaats: S-Hertogenbosch
|
ik heb mooie zoek plekjes bij de Rijn en de Maas,  daar heb ik al toestemming om te zoeken, 
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 10 feb 2014, 23:31 |
|
 |
|
viros
|
Kristof2 schreef: Is Nederland dan een soort Engeland aant worden? Nu begin ik te begrijpen waarom er zoveel Nederlanders in Belgie komen zoeken De reden waarom ik die richting uit wil is omdat ik o zo graag is een regenboogschoteltje wil vinden Grtn Kristof Weet er nog wel een paar te liggen Edje 
|
| 11 feb 2014, 14:55 |
|
 |
|
radiohead
|
Minelab Manticore
|
| 11 feb 2014, 15:18 |
|
 |
|
Kristof2
|
@Viros, bij u in de vitrine zeker? Mij goed willek wel is doorzwaaien Eindelijk is zoeken zonder vuil te worden @Radio,kunne mss carpoolen? Grtn
|
| 11 feb 2014, 17:10 |
|
 |
|
dannyR
|
amaiiii zeg als der dan nog een plekse is ga ik ook mee,desnoods op het imperiaal 
|
| 11 feb 2014, 19:09 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|