|
|
Het is nu 04 maart 2026, 16:30
|
krijg er de zenuwen van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 krijg er de zenuwen van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 03 jan 2009, 21:42 |
|
 |
|
THORENSIS
|
 Re: krijg er de zenuwen van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bubba, Ik heb precies hetzelfde als jij. Word niet goed van die vorst.
Dus heb me vandaag bedacht de vitrinekast maar eens te verven van de buitenkant. Van binnen had ik de zomer al gedaan. De vrouw vond het na veel zeuren ook goed dus dan maar meteen aan de slag voor ze zich bedenkt. Nog 1 laagje en dan zal ik es een foto maken.
Nog even nagelbijten want komende week gaat het weer verder vriezen. gr JP!
|
| 03 jan 2009, 21:46 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo Bubbels,.. Jij hebt dat niet alleen,.geloof mij maar,. maar heb je dan helemaal niets anders ,...de vrouw bijvoorbeeld or is it over  pas wel op dat je door deze,..niet in verwachting raakt bij JP is de babyboom al in vole gang grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 03 jan 2009, 22:02 |
|
 |
|
bubba
|
|
| 03 jan 2009, 22:18 |
|
 |
|
S E
|
Ach liep me ook op te vreten,ben maar lid van de ijsclub hier geworden,een beetje schaatsen enzo. Dus hebbe weer leuke dag gehad Is een optie natuurlijk 
_________________ Gr Jan
|
| 03 jan 2009, 22:22 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Hee Bubba bij mij percies het zelfde, Rene kan effe niet zoeken in het water niet ,en kan niet boven de grond zoeken niet. Gelukig kan Rene wel internetten en gamen Gr Rene
|
| 03 jan 2009, 22:25 |
|
 |
|
bubba
|
S E schreef: Ach liep me ook op te vreten,ben maar lid van de ijsclub hier geworden,een beetje schaatsen enzo. Dus hebbe weer leuke dag gehad Is een optie natuurlijk  ha SE idd een goede optie maandag weer werken ,dus heb ik weer afleiding ik hoop dat de DOOI snel zijn intrede doet gr bub 
|
| 03 jan 2009, 22:26 |
|
 |
|
bubba
|
Rene Verhoef schreef: Hee Bubba bij mij percies het zelfde, Rene kan effe niet zoeken in het water niet ,en kan niet boven de grond zoeken niet. Gelukig kan Rene wel internetten en gamen Gr Rene viva viva casablanca ikke kan niet GAME niet ,alleen maar forummen gr bub 
|
| 03 jan 2009, 22:28 |
|
 |
|
S E
|
bubba schreef: S E schreef: Ach liep me ook op te vreten,ben maar lid van de ijsclub hier geworden,een beetje schaatsen enzo. Dus hebbe weer leuke dag gehad Is een optie natuurlijk  ha SE idd een goede optie maandag weer werken ,dus heb ik weer afleiding ik hoop dat de DOOI snel zijn intrede doet gr bub  Aan de ene kant wel aan de ander kant, kom je zo ook misschien van de slechte zoekers af,die gaten niet dicht gooien en het voor ons de goede een beetje verpesten,hobby moet ook weer niet te mooi worden Maar wel gezellig hoor daar ,kan ook in de avond schaatsen,is ook een kantine dus kan je ook rond vreten en drinken,alleen geen alcohol  Nou alleen nog effe regelen dat ik er mag zoeken als het ijs weg isse,motte wel me lidmaatschap eruit halen Gaat nog wel even door met vriezen,als ik het KNMI zie  .
_________________ Gr Jan
Laatst bijgewerkt door S E op 03 jan 2009, 22:35, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 03 jan 2009, 22:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik heb geen zenuw  en
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 jan 2009, 22:35 |
|
 |
|
bubba
|
ha S.E ooh het is ijs op een AKKER wie weet waar jij overheen geschaatst bent ik denk een gouden munt gr bubba 
|
| 03 jan 2009, 22:41 |
|
 |
|
S E
|
bubba schreef: ha S.E ooh het is ijs op een AKKER wie weet waar jij overheen geschaatst bent ik denk een gouden munt gr bubba  Zeg maar Jan. Jaja terein verkenning PS.neem wel een paracetamol vanavond voor slapen gaan,ik voel spieren,die ik 10 jaar geleden voor het laatst gevoeld heb 
_________________ Gr Jan
|
| 03 jan 2009, 22:45 |
|
 |
|
bubba
|
ha JAN tja , het is ook al 10 jaar geleden dat het zo gevroren heeft he maargoed , ti,s goed voor de conditie gr bub 
|
| 03 jan 2009, 22:55 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
Hoi Bubba, Had ik maar geweten dat je je verveelde, had je kunnen helpen met verhuizen. guus
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 03 jan 2009, 23:04 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 03 jan 2009, 23:19 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
Jullie hadden allemaal wel kunnen helpen guus
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 03 jan 2009, 23:22 |
|
 |
|
hannibal
|
_________________ gr Hannibal
|
| 03 jan 2009, 23:31 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Zeker bubba je bent niet de enigste hoor ,ik heb 3 weken vrij gehad en shit te veel vorst in de grond,ik had nog leuke plannen ,jammer. Maar gamen ja dat doe ik ook graag,ik speel battlefield 2 en battlefield 2142 online Wie speelt dit ook??? grt antoninvs
|
| 03 jan 2009, 23:41 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi allemaal,. ik heb mijn schaatsen jaren geleden aan een wilg gehangen,.. en ik ga ze voor een beetje vorst niet zoeken,.dat ze maar verder roesten,. als het zo doorgaat met vriezen ga ik komende week in het bos wonen,..en zonder vrouw  ,..of ik maak een zandbak in een hoek van de kamer hoor,.. tering jantje wat een elende,. grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 03 jan 2009, 23:52 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Tis idd een misere  twee weken vrij en niet kunnen zoeken ben er nog wel twee keer op uit geweest maar alleen maar om scherven en glaswerk te gaan zoeken. Dus heb de schilder doos weer uit het stof gehaald en weer een doekie gestart maar consentreren is moeilijk omdat het idee zoeken de hele tijd in mijn achterhooft speelt. Misschien een idee ???????????????????? als er volgende keer weer zoiets voordoet waarom spreken we dan niet een dagje af om ergens een musea te gaan bezoeken ,een hapje eten en wat drinken,even de koppen bijelkaar en en ons ongenoegen op onschuldige voorbij gangers botvieren Nou ja nog maar een dag verveling en dan gaan we weer heerlijk naar die dagelijkse sleur toe Hou jullie taai en de groetjes. Een verveelde Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 04 jan 2009, 12:18 |
|
 |
|
THORENSIS
|
Kast is geverfd! Als je goed kijkt zie je ook de vondsten van de laatste 3 weken liggen groeten JP!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 04 jan 2009, 20:10 |
|
 |
|
bubba
|
not schreef: Tis idd een misere  twee weken vrij en niet kunnen zoeken ben er nog wel twee keer op uit geweest maar alleen maar om scherven en glaswerk te gaan zoeken. Dus heb de schilder doos weer uit het stof gehaald en weer een doekie gestart maar consentreren is moeilijk omdat het idee zoeken de hele tijd in mijn achterhooft speelt. Misschien een idee ???????????????????? als er volgende keer weer zoiets voordoet waarom spreken we dan niet een dagje af om ergens een musea te gaan bezoeken ,een hapje eten en wat drinken,even de koppen bijelkaar en en ons ongenoegen op onschuldige voorbij gangers botvieren Nou ja nog maar een dag verveling en dan gaan we weer heerlijk naar die dagelijkse sleur toe Hou jullie taai en de groetjes. Een verveelde Niels. SHIT , dat is een goed idee NOTJE (had dat eerder gezegd) de volgende keer gaan we een dagje uit plannen ,als het weer eens vriest J.P das een mooie vitrine zeg pff nu nog effe vullen he gr bub 
|
| 04 jan 2009, 20:14 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
THORENSIS schreef: Kast is geverfd! Als je goed kijkt zie je ook de vondsten van de laatste 3 weken liggen groeten JP!  hoi jp je hebt even veel gevonden als mij de laatste 3 weken gr. lucky nero
|
| 04 jan 2009, 20:56 |
|
 |
|
Joop
|
wie gaat er mee a.s. dinsdag naar het valkhof museum in Nijmegen want de grond zal wel weer stijf bevroren zijn
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 04 jan 2009, 21:05 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi joop ik had graag mee willen gaan maar heb net mijn laatste verlofdagen opgemaakt voor het einde van het jaar ik had graag 2 weken geplend om te zoeken maar door de k...e vorst is er niets van terecht gekomen gr. lucky nero
|
| 04 jan 2009, 21:34 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|