|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 18:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
100 kb is niet meer van deze tijd 2
| Auteur |
Bericht |
|
Highlander
|
 100 kb is niet meer van deze tijd 2
@ misfit je ogen sluiten voor een probleem is na mijn mening niet het juiste antwoord, zeker niet van een moderator, i.p.v. Het topic te sluiten zou je deze actief kunnen laten om te kijken of er geen andere mogelijkheden zijn b.v. Via photo Bucket of een ander alternatief, iets wat dus geen extra geld kost, wellicht dat we dit probleem samen met het forum kunnen oplossen, bij andere fora's kan het ook waarom ook niet op "ons" fora.
Gr h
_________________ Gr. Highlander
|
| 12 aug 2015, 18:36 |
|
 |
|
Misfit
|
 Re: 100 kb is niet meer van deze tijd 2
@Highlander: We hebben de optie's meerdere keren bekeken, en geen optie gezien ondanks dat we enkele technisch zeer goed onderlegde mensen hebben. Dingen als photobucket willen we niet, want we willen de foto's op ónze site hebben staan, niet elders... anders verdwijnen de foto's zodra de link verbroken wordt (als ze de foto uit hun photobucket halen).
Ik ga deze topic óók sluiten, en wil geen nieuwe openbare discussie erover hebben.... het gaat namenlijk altijd de verkeerde kant op (klagen, mee-klagen met anderen, de ander z'n mening/expertise afzeiken, etc.). Dit is een forum door en voor vrijwilligers/amateurs, met beperkte middelen in de lucht gehouden, helaas ontbreken dethalve de middelen om het heel professioneel te maken... en misschien is dat ook wel z'n charme.
Er zijn trouwens prima optie's om zonder kwaliteits-verlies foto's te verkleinen (voor pc & telefoon), misschien is het beter dat je daar een advies-topic over opent ?
We horen graag adviesen als mensen die hebben, maak dan graag per PB (jou reactie naar mij mag ook per PB).
Gr, Paul
|
| 12 aug 2015, 19:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|