|
|
Het is nu 05 maart 2026, 22:39
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
Leuk stuk over mijn muntschat
| Auteur |
Bericht |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Leuk stuk over mijn muntschat
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 14 nov 2015, 14:16 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4136 Woonplaats: Breukelen
|
 Re: Leuk stuk over mijn muntschat
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 14 nov 2015, 14:36 |
|
 |
|
John W
|
 gaaf zeg! Zijn die munten die later door acheodienst zijn gevonden ook van jou? Groeten John
|
| 14 nov 2015, 14:50 |
|
 |
|
Tom1980
|
John W schreef: :goezo: gaaf zeg! Zijn die munten die later door acheodienst zijn gevonden ook van jou?
Groeten John Denk het niet John, maar wel 50 % voor de eigenaar van het stuk grond  (althans is de normale gang van zaken volgens mij 
|
| 14 nov 2015, 14:54 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Tom1980 schreef: John W schreef: :goezo: gaaf zeg! Zijn die munten die later door acheodienst zijn gevonden ook van jou?
Groeten John Denk het niet John, maar wel 50 % voor de eigenaar van het stuk grond  (althans is de normale gang van zaken volgens mij  Nee deze zijn naar de Gemeente Deventer gegaan, niet naar de boer die pachtte de grond. Ik heb er trouwens maar 10 verkocht toen, en enkele weggegeven op het Forumfeest (verloting ) een paar jaar terug de rest heb ik nog gewoon in mijn bezit 
|
| 14 nov 2015, 15:35 |
|
 |
|
sjoho
|
Daar heb ik ook nog een bijdrage aan geleverd Had er geloof ik nog zo'n 10 stuks opgepiept, destijds voor het eerst dat ik romeintjes vond. Gelukkig nu ook in mijn eigen tijd het geluk mogen hebben een zilveren romein op te piepen Helaas opent de pagina bij mij niet 
|
| 14 nov 2015, 18:18 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
sjoho schreef: Daar heb ik ook nog een bijdrage aan geleverd Had er geloof ik nog zo'n 10 stuks opgepiept, destijds voor het eerst dat ik romeintjes vond. Gelukkig nu ook in mijn eigen tijd het geluk mogen hebben een zilveren romein op te piepen Helaas opent de pagina bij mij niet  Het is een PDF bestand Sjoerd  , kijk even bij je downloads en het zal daar bijstaan het heet IRAD_75 Het was een leuk dagje romeintjes rapen ja  , moeten we vaker doen 
|
| 14 nov 2015, 18:27 |
|
 |
|
sjoho
|
Peter ik he het een paar keer geprobeerd, ook rechtstreeks vanaf de site. Op de ipad lukt het openen van een pdf normaalgesproken wel, ik heb zelfs andere pdf's op die site wel kunnen openen. Bij dit document blijft ie op het eind hangen. Ik zal het later nog eens proberen. Hoeveel munten waren het nu in totaal?
|
| 14 nov 2015, 18:30 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
sjoho schreef: Peter ik he het een paar keer geprobeerd, ook rechtstreeks vanaf de site. Op de ipad lukt het openen van een pdf normaalgesproken wel, ik heb zelfs andere pdf's op die site wel kunnen openen. Bij dit document blijft ie op het eind hangen. Ik zal het later nog eens proberen. Hoeveel munten waren het nu in totaal? Wat raar  ...... het totaal aantal weet ik niet precies maar mijn zoekmaat en ik hebben er zeker 400, verder weet ik van andere zoekers dat zij er ook verschillende gevonden hebben (6 zoekers maar hoeveel zij er hebben) we zullen er nooit achter komen denk ik...
|
| 14 nov 2015, 18:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
IK ZIE OOK NIKS Het was een leuk dagje romeintjes rapen ja  , moeten we vaker doen  BEN IK HET HELEMAAL MEE EENS 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 nov 2015, 18:46 |
|
 |
|
Tom1980
|
peter schreef: sjoho schreef: Peter ik he het een paar keer geprobeerd, ook rechtstreeks vanaf de site. Op de ipad lukt het openen van een pdf normaalgesproken wel, ik heb zelfs andere pdf's op die site wel kunnen openen. Bij dit document blijft ie op het eind hangen. Ik zal het later nog eens proberen. Hoeveel munten waren het nu in totaal? Wat raar  ...... het totaal aantal weet ik niet precies maar mijn zoekmaat en ik hebben er zeker 400, verder weet ik van andere zoekers dat zij er ook verschillende gevonden hebben (6 zoekers maar hoeveel zij er hebben) we zullen er nooit achter komen denk ik... Zooo daar heb je zeker een mooie metaal detector voor kunnen halen 
|
| 14 nov 2015, 18:46 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Tom1980 schreef: peter schreef: sjoho schreef: Peter ik he het een paar keer geprobeerd, ook rechtstreeks vanaf de site. Op de ipad lukt het openen van een pdf normaalgesproken wel, ik heb zelfs andere pdf's op die site wel kunnen openen. Bij dit document blijft ie op het eind hangen. Ik zal het later nog eens proberen. Hoeveel munten waren het nu in totaal? Wat raar  ...... het totaal aantal weet ik niet precies maar mijn zoekmaat en ik hebben er zeker 400, verder weet ik van andere zoekers dat zij er ook verschillende gevonden hebben (6 zoekers maar hoeveel zij er hebben) we zullen er nooit achter komen denk ik... Zooo daar heb je zeker een mooie metaal detector voor kunnen halen  Neehoor ik heb ze nog  maar wel toen die tijd een andere detector gekocht 
|
| 14 nov 2015, 19:03 |
|
 |
|
mitchellrsd
|
leuk om te lezen ook leuk om te lezen is dat jeroen oosterbaan eraan heeft meegewerkt. dat is nu een docent van mij  en bart vermeulen de man van mijn studieloopbaanbegeleider/docent...
_________________ liever 10 gouden munten ex situ, dan 10 gouden munten in situ
|
| 14 nov 2015, 19:50 |
|
 |
|
ronald
|
Mooi Peter, leuk om te lezen Wat een hoeveelheid hee.. Grtn. Ducktape
|
| 14 nov 2015, 21:49 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
weer mooi om te lezen peter. dat was echt uitzonderlijk voor hier.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 15 nov 2015, 13:08 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|