|
|
Het is nu 04 maart 2026, 15:34
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
Tentoontelling Keltische muntschat
| Auteur |
Bericht |
|
paul
|
 Tentoontelling Keltische muntschat
Hallo collegae zoekers, Voor diegene die tot nu toe niet in de gelegenheid zijn geweest om de Keltische muntschat te bezoeken maar toch willenis er goed nieuws. Dit bericht kwam ik net tegen op het internet Keltische muntenschat blijft in Maastricht De gouden munten die november vorig jaar in Maastricht zijn gevonden blijven in Maastricht. De munten worden permanent tentoongesteld in het Centre Ceramique. De Keltische muntschat uit de eerste eeuw voor Christus trekt veel bezoekers. De munten werden eind vorig jaar gevonden in een akker in Amby. De schat is voor tweederde eigendom van de gemeente Maastricht. Verscheidene particulieren bezitten het overige deel. De munten worden binnenkort wel uitgeleend aan het Limburgs Museum in Venlo. (Bron L1 txt) Groetjes Paul 
|
| 11 maart 2009, 00:27 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Tentoontelling Keltische muntschat
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 maart 2009, 00:29 |
|
 |
|
paul
|
Hoi Ed, Dat ben ik ook maar andere zoekers ook hoor, maar ja dat is niet zo moeilijk met zo'n topvondst. Ik ben ervan overtuigd dat elke zoeker hier ontzettend trots op zou zijn als hij/zij zoiets onder zijn/ haar schotel zou krijgen en dan tentoongesteld wordt in de stad waar je woont en hem gevonden hebt. Groetjes Paul. 
|
| 11 maart 2009, 00:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
paul schreef: Hoi Ed, Dat ben ik ook maar andere zoekers ook hoor, maar ja dat is niet zo moeilijk met zo'n topvondst. Ik ben ervan overtuigd dat elke zoeker hier ontzettend trots op zou zijn als hij/zij zoiets onder zijn/ haar schotel zou krijgen en dan tentoongesteld wordt in de stad waar je woont en hem gevonden hebt. Groetjes Paul.  paul dat is top in je eigen stad dat is toch mooi man dat is het mooie van het zoeken ik weet hoe dat is het is jammer dat het zo ver weg is heel veel plezier er mee ik neem nog een bierje er op het leuke hier van is dat het positief is voor het zoeken en je heb ook nog goed vrienden aan over gehouden gr de ed
|
| 11 maart 2009, 00:46 |
|
 |
|
Ambianii
|
Bedankt voor de info. Paul!! en mooie woorden de ed, zo is het Mvg Amby 
|
| 11 maart 2009, 17:10 |
|
 |
|
paul
|
Hoi Ed en Ambianni, Ik sluit me er volledig bij aan. Groetjes Paul 
|
| 11 maart 2009, 23:25 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
MOOI IN HET WEEKEND GA IK IS KIJKEN IN HT MOOIE LIMBERG MOOI ZOEK DAG
|
| 12 maart 2009, 01:01 |
|
 |
|
viros
|
Ja, Paul, bedankt voor de info, weet ik ook waar mijn munten naar toe gaan!!!!!!!! mvg Edje 
|
| 12 maart 2009, 01:47 |
|
 |
|
paul
|
edje schreef: Ja, Paul, bedankt voor de info, weet ik ook waar mijn munten naar toe gaan!!!!!!!! mvg Edje  Graag gedaan Ed,kom eens een glas bier drinken praten we bij. Groetjes Paul. 
|
| 12 maart 2009, 13:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|