EEN HEEL TRAGISCH ONGEVAL
hallo allen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
dit is een heel naar en akelig bericht wat ik hier neerzet
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... soverzichtArtikel/Detail.aspx?
artikelId=DMF15032009_029&ref=nieuwsoverzicht
Twee doden bij verkeersongeluk E313
zondag 15 maart 2009Bron: belga Auteur: kld GEEL - De twee slachtoffers die zondagnamiddag om het leven zijn gekomen bij een zwaar verkeersongeval op de E313 ter hoogte van Geel-West, zijn een 21-jarige jongeman uit Balen, die achter het stuur zat, en een 17-jarig meisje uit Leopoldsburg. De derde inzittende, een 19-jarig meisje uit Beringen, overleefde de klap, maar raakte wel zwaargewond.
De bestuurder verloor rond 17 uur om een nog onduidelijke reden de controle over het stuur. De auto ging over de vangrail en belandde tegen een boom.
De brandweer van Geel had de handen vol om de geknelde slachtoffers uit het wrak te halen. Ook twee honden die in de auto zaten, zouden de klap niet overleefd hebben. we kwamen er langst net toen de restelijke overschotten verwijderd waren en ik zag aan Bert dat hij het zeer moeilijk had met deze aanvaring en ik weet ook waarom!!!!
ik heb zelf al een hele familie zien liggen met mijn zoekmaten,vooral de kleine kinderen pakken je heel erg

en dan moest ik nog een eind zelf rijden met dit verschrikkelijk beeld voor mijn ogen en denkend aan mijn gezinnetje
een andere keer sloeg een verpleegster enkele malen over de kop,ze was in slaap gevallen achter het stuur

en we haaden moeite om het portier te openen,want de wagen lag op zijn zijkant,gellukkig had ze maar wat kneuzingen en een lichte schok,ze was vrij snel weer aanspreekbaar
en een geluk dat de uuto niet vlam vatte
dus mensen rij steeds voorzichtig en wees attent ,nadien zagen we ook nog twee automobilisten die de gevaarlijkste capriolen uit haalde en ander mensen in gevaar brachten,die moet je pakken krijgen
grt chris