|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 09:29
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
haaien tanden determinatie???
| Auteur |
Bericht |
|
rocky
Geregistreerd: 20 mei 2008, 13:12 Berichten: 493 Woonplaats: vl brabant
|
 haaien tanden determinatie???
hallo iedereen  ik zit met een vraag. heb ondertussen al een hele hoop haaientanden gevonden en ken niets van welke van welke soort is heb ook geen zin om bij elk tandje jullie te vragen om een determinatie. zou er graag meer over leren zodat ik ze zelf kan determineren nu mijn vraag! bestaan er boeken om deze tanden te determineren?? iets duidelijk met fotos of tekeningen zodat ik kan vergelijken. alvast bedankt  groetjes rocky
_________________ http://sprekend-verleden.tripod.com
|
| 16 apr 2009, 17:10 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: haaien tanden determinatie???
Hoi Rocky, Plaatsen mag natuurlijk altijd! Bert weet er veel vanaf en kan je vast meer vertellen. Misschien kan Bert ook meer vertellen over evt aanschaf van boeken. Of anders misschien Jvlivs, die is er ook redelijk in thuis 
|
| 16 apr 2009, 17:21 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: haaien tanden determinatie???
Hey knakworst Rocky, Zie a.u.b. deze link: viewtopic.php?f=56&t=7709&p=70068&hilit=dirk+nolf#p70068Een prachtig acrobat bestand met alle tanden van Belgie!!!! Ik heb hem al gedownload en helemaal uitgeprint!!!!!! Veel succes, en vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 16 apr 2009, 21:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|