|
|
Het is nu 20 apr 2026, 13:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 Gespen foto's van forum
Beste zoekvrienden,
Zoals veel van jullie al weten, ben ik bezig een boek te schrijven over gespen. Voor de afbeeldingen in het boek wil ik graag gebruik maken van foto's van gespen die hier op het forum zijn geplaatst.
Om niet iedereen apart om toestemming te hoeven vragen voor het gebruik van foto's, doe ik deze algemene oproep: Wie er bezwaar tegen heeft dat foto's van zijn of haar gespen gebruikt worden voor het boek, vraag ik om mij dat via een Pb te laten weten.Bij geen bericht ga ik er dan vanuit dat jullie toestemming geven.
Eventuele vragen of opmerkingen over het gebruik van forumfoto's voor het boek, graag via een Pb-tje stellen. Ik zal van mijn kant alle vragen beantwoorden en sommigen van jullie vragen of je bereid bent om nog andere foto's te plaatsen, of aanvullende gegevens zoals afmetingen en gewicht van gespen.
Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie medewerking en voor het gebruik van de foto's voor het boek. Het schrijven van het boek is trouwens in volle gang, maar ik heb nog geen idee wanneer het af zal zijn.
Nogmaals veel dank voor jullie aandacht en medewerking aan dit project.
Met vriendelijke groet,
bennie7
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 27 sep 2017, 18:47 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Gespen foto,s van forum
is goed bennie
als je beteren foto s moet moet je het zeggen
heel veel succes Bennie
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 sep 2017, 18:56 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11394 Woonplaats: Midden Nederland
|
 Re: Gespen foto's van forum
Mooi Bennie 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 27 sep 2017, 19:16 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Beste Ben,
Als beheerder verwijs ik je graag naar de forumregels van dit forum, hierin staat ondermeer beschreven dat alle berichten, met andere woorden en de geplaatste foto's in principe eigendom zijn van het forum. Een uitzondering kan zijn als er een logo op de foto staat van de betreffende indiener.
Daarnaast staat beschreven dat het claimen van auteursrecht: alleen een melding van de eigenaar van het respectievelijke recht zal in behandeling worden genomen. Tevens moet aannemelijk worden gemaakt dat dit daadwerkelijk de rechthebbende betreft.
Als beheerders c.q. eigenaren willen wij als Bodemvondstenwereld graag mee werken aan de tot standkoming van jouw boek, in dat opzicht geven wij middels deze openbare publicatie jou toestemming om de geplaatste foto's van gespen van onze leden onder voorwaarden te gebruiken. Foto's waar een logo op staat van de indiener dus niet! Ook afbeeldingen van internet, boeken, tijdschriften en andere niet genoemde naslagwerken mogen niet gebruikt worden. (Ook al staat er een bronvermelding vermeld, dit om aansprakelijkheden te voorkomen.
Veel succes met de tot standkoming van jouw boek!
Met vriendelijke groet, Namens Bodemvondstenwereld
Vincent alias Ramsbrug
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 27 sep 2017, 20:19 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 27 sep 2017, 21:03 |
|
 |
|
Dannybrink
|
Mooi dat je er goed werk van maakt Ben benieuwd! Laat het maar weten of je nog wat extra foto's of info nodig hebt als je 1 van de door mij gevonden en geplaatste gespjes wilt gebruiken 
|
| 27 sep 2017, 21:17 |
|
 |
|
wup
|
Succes Bennie, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
|
| 28 sep 2017, 12:35 |
|
 |
|
white-chief
Geregistreerd: 12 sep 2017, 09:22 Berichten: 29 Woonplaats: Zuid-limburg/ Simpelveld
|
Ben benieuwd naar het eindresultaat. dan kunnen we het boek toch wel via Bodemvondstenwereld bestellen met een extraatje voor de kas van bodemvondsten wereld? 
|
| 28 sep 2017, 12:53 |
|
 |
|
Latinitas
|
Ik heb je een pb gestuurd. Heb hier nog wat Romeinse gespjes liggen die niet op het forum staan.
_________________ Verba autem velut guttae taciturnae cadunt et recantant in sonitu silentii
|
| 29 sep 2017, 08:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|