|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:15
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Oplichters actief op Marktplaats
| Auteur |
Bericht |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Oplichters actief op Marktplaats
Ze verkopen onder de naam van Detectordirect en Kooistra!!!!!!
Dit bericht heb ik gekopieerd van Kooistra van FB.
Waarschuwing voor oplichting op marktplaats! De afgelopen dagen hebben wij meerdere meldingen binnen gekregen van mensen die afgelopen week op marktplaats zijn opgelicht. Ze maken geld over voor een tweedehands (Garrett) metaaldetector en krijgen de detector niet geleverd en contact is niet meer mogelijk. De oplichter gebruikt in zijn communicatie met de potentiele klant nep-aankoopfacturen en garantiebewijzen van o.a. Detectordirect en Kooistra Detectors om de koper te overtuigen en vertrouwen te wekken, Dus wees gewaarschuwd!
Bent u onlangs ook opgelicht via marktplaats? Meldt het ons! Door gegevens te verzamelen en te vergelijken kan marktplaats deze vorm van oplichting hopelijk spoedig stoppen.
wees gewaarschuwd mensen! koop NIET via MP
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 30 aug 2018, 13:17 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
 Re: Oplichters actief op Marktplaats
ja kan wel kopen op mp maar dan zelf afhalen, je wil een detector toch ook uit proberen, tenminste ik koop geen auto voor ik er in gereden heb Gr Paul
|
| 30 aug 2018, 14:34 |
|
 |
|
Axel
|
 Re: Oplichters actief op Marktplaats
Alles gewoon nieuw kopen, dan heb je garantie en geen geklooi 
_________________ Mvg Axel
|
| 31 aug 2018, 06:45 |