|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:15
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
Vraag aan muntenverzamelaars over munthouders.
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Vraag aan muntenverzamelaars over munthouders.
Ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe munthouders. Ik gebruik nu die kartonnen houders met plastic raampje. Maar die plak je vast of niet je dicht. Ik vind het juist leuk om munten af en toe eens uit de hoes te kunnen halen en in de hand te bewonderen. Ik ben op zoek naar zoiets http://www.coins-stamps-rotterdam.nl/in ... s_id=22491Maar ik zoek nog meer voorbeelden, ik ben wel specifiek op zoek naar dubbele. Dit om in de andere zijde de beschrijving van de munt in te doen. Gebruiken jullie deze? En waar halen jullie deze? Alvast bedankt, Gr Hans
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 27 okt 2018, 14:38 |
|
 |
|
v0lt
|
 Re: Vraag aan muntenverzamelaars over munthouders.
Ik gebruik deze. Totaal niet te vergelijken met wat je wil of zoekt. Toch leuk om te ventileren. Gr H. Bijlage: show-me-collector-munten-display.jpeg
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 okt 2018, 15:09 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Hey Hans, Kijk hier maar even rond zit waarschijnlijk wel wat voor je tussen ( meer dan 7 pagina's) https://nl.aliexpress.com/wholesale?cat ... ox+displayGr, David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 27 okt 2018, 15:41 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
Hans er zijn vele mogelijkheden. bij de ALDI of LIDL krijg je regelmatig munthouders in verschillende maten of opberg mappen of doosje , zie de bijlagen grt Chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 okt 2018, 15:42 |
|
 |
|
cees1955
|
|
| 27 okt 2018, 16:39 |
|
 |
|
Hans1971
|
Ik ben echt op zoek naar zoiets, aan de ene zijde de munt en aan de andere zijde de beschrijving. Dubbelvouwen en in map. Dit is de enige die ik tegenkom, maar wil uit meer te kiezen hebben
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 27 okt 2018, 18:30 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Hans1971 schreef: Ik ben echt op zoek naar zoiets, aan de ene zijde de munt en aan de andere zijde de beschrijving. Dubbelvouwen en in map. Dit is de enige die ik tegenkom, maar wil uit meer te kiezen hebben dan moet het wel dicht kunnen, heb deze mappen ook, houdt je ze verkeerd vast flikkeren ze er gewoon uit 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 27 okt 2018, 19:29 |
|
 |
|
Asterix
|
Hans1971 schreef: Maar die plak je vast of niet je dicht. Ik vind het juist leuk om munten af en toe eens uit de hoes te kunnen halen en in de hand te bewonderen. Klopt. Een echte dure munt moete niet heel de tijd vastpakken. Koop muntbladen. Zijn er in alle maaten. Dat beschermt ze goed en kunde ze er uit halen als je wilt. 
|
| 29 okt 2018, 13:42 |
|
 |
|
takkie
Geregistreerd: 15 jun 2017, 00:17 Berichten: 2566 Woonplaats: Meerssen
|
https://www.geocachingshop.nl/index.php ... er=productHier zo'n mapjes gevonden Hans. 5 voor 2,50 is wel een beetje duur denk ik..
_________________ 'O, ploegers der aarde, gij gelukkigsten der mensen, kende u uw geluk maar: de aarde overspoelt u met haar gaven, ver weg van het wapengekletter'. (Vergilius)
|
| 29 okt 2018, 14:44 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
takkie schreef: https://www.geocachingshop.nl/index.php?id_product=1179&controller=product
Hier zo'n mapjes gevonden Hans. 5 voor 2,50 is wel een beetje duur denk ik.. deze heb ik ook moet je dicht nieten anders vallen ze er gewoon uit als je de map iets scheef houden doet 
|
| 29 okt 2018, 15:15 |
|
 |
|
Hans1971
|
Coinhunter Chris schreef: takkie schreef: https://www.geocachingshop.nl/index.php?id_product=1179&controller=product
Hier zo'n mapjes gevonden Hans. 5 voor 2,50 is wel een beetje duur denk ik.. deze heb ik ook moet je dicht nieten anders vallen ze er gewoon uit als je de map iets scheef houden doet  Chris, je moet de houder wel dubbelvouwen. Dan past die mooi in een map, en kan er 100% niet uitvallen
|
| 29 okt 2018, 18:47 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|