|
|
Het is nu 03 jun 2026, 01:09
|
Mijn nieuwe E-trac is echt niet te koop!!!! Sorry
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Mijn nieuwe E-trac is echt niet te koop!!!! Sorry
Beste medezoekers,
Te koop:
Een 1 week oude E-trac met grote schotel en standaard schotel en extra ondersteel. Mooie foedraal om de detector in op te bergen.
Reden verkoop, Ik denk dat ik niet kan wennen aan de E-trac. Gaat wel dieper,maar kan niet wennen aan deze techniek.
3 jaar garantie!!! Prijs 1500 Euro met grote schotel(199,00 euro),tas en ondersteel gratis.
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door dagobert op 23 mei 2009, 19:24, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 19 mei 2009, 19:30 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
 Re: Te koop!! Een week oude E-trac
ga 1 dagje met mij op stap Dago dan weet ik zeker dat jij het de heerlijkste detector vind die je ooit gehad hebt jij gaat over van analoog naar digitaal , en dat moet je leren dit leer je als je met een digitale zoeker samen op pad gaat als je het zelf probeert en de detector niet snapt , dan word je idd gek van een digitale detector als je eenmaal de juiste instelling hebt ,is het aanzetten en zwaaien ik hoor wel of je nog een poging wilt wagen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 19 mei 2009, 19:40 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Dat vind ik ook Johan,..niet te snel handelen Gerard heb ook eens een beetje geduld,. dat goochelen heb je ook niet in een dag geleerd,. grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 19 mei 2009, 19:48 |
|
 |
|
dagobert
|
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik ben ongeduldig. Johan,ik neem je aanbod aan. Maar dan wel de laatste kans. Wil de detector wel kennen maar heb problemen met dat orgel geluid. Ik hoor niet meer wat klein of groot spul is. Ik hoor niet meer of het diep of ondiep ligt. Ik denk dat ik toch maar terug stap op de Engelse versie van de tejon.
Johan, Wanneer gaan we op pad??
Dagobert
|
| 19 mei 2009, 20:06 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2627 Woonplaats: linschoten
|
Hoi Dago, hier sta ik niet van te kijken. Heb eens geduld en zet nu eens een keer door man. Neem Bubba zijn aanbod aan, ga ervoor. Alles moet je leren kerel, zoals ik al eerder heb gezegd lezen en schrijven leer je ook niet op een dag. guus
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 19 mei 2009, 20:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 mei 2009, 20:16 |
|
 |
|
Highlander
|
Dagobert mijn tip neem Bubs aanbod aan, leer de detector kennen en je zult versteld staan van zijn mogelijkheden, elke detector heeft zijn leercurve!!! highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 19 mei 2009, 20:26 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2627 Woonplaats: linschoten
|
Haal deze aanbieding er af, als je een bod krijgt moet je leveren. Regels, guus
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 19 mei 2009, 20:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 19 mei 2009, 20:30 |
|
 |
|
bubba
|
Guusgeluk schreef: Haal deze aanbieding er af, als je een bod krijgt moet je leveren. Regels, guus klopt ik heb begrepen dat hij eerst met mij op pad wilt dus ik sluit bij deze de verkoop (voorlopig) gr bubba 
|
| 19 mei 2009, 20:43 |
|
 |
|
bubba
|
 Re: (NOG NIET) Te koop!! Een week oude E-trac
heb het veranderd in ,,,,, (NOG NIET) Te KOOP!! gr bub 
|
| 19 mei 2009, 20:44 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
ik begrijp dat wel hoor, ik loop zelf (vol vertrouwen) met mn lobo vaak tussen star-trac (  ) gebruikers... en ik moet bekennen dat ik helemaal gestoord word van dat orkest  savonds ga ik van ellende altijd aan de drank (ok, das wat verdreven  ) super detectors, dat is wel duidelijk! maar de juiste technieken beheersen is zeker net zo belangrijk én je moet vertrouwen hebben in jezelf en je materiaal 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 19 mei 2009, 20:59 |
|
 |
|
bubba
|
ha RADIO dat orkest geluid is de keus van de gebruiker (dat hoeft dus niet) je kunt multitones (orgel) instellen , en dan krijg je verschillende toonsoorten bij verschillende metalen maar je kunt ook een gewone toon instellen ,zodat je altijd 1 en dezelfde toon hoort bij een vondst (net als de TEJON heeft) dus weer een extra motivatie voor DAGO om de detector te leren gebruiken/instellen gr bubba 
|
| 19 mei 2009, 21:06 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Pas wel op Gerard,.. Als je met die Bubbels op pad gaat,..hij breekt de steel in 3,..gooit je schop in de sloot,.hij hangt je de schijf om de oren,..haalt de baterijen uit je MD en zegt dat ding doet het niet,. zoek maar met dat oud kreng verder,. grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 19 mei 2009, 21:07 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 19 mei 2009, 21:19 |
|
 |
|
bubba
|
precies , zoiets moet je rustig opbouwen en uiteraard is de zoeker achter de detector ook een belangrijk gegeven ,maar dat zit bij Dago met zijn ervaring wel goed en idd de Lobo = ook een kanjer (heb ik ook , als backup /stortdetector)) gr bubba 
|
| 19 mei 2009, 21:23 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik ga gewoon een keer met Johan op pad en kijk wat er aan gedaan kan worden. Lobo en E-trac is een wereld van verschil. Dus wennen aan de E-trac is een engelen geduld. Maare,ik neem je aanbod graag aan bubba.
Dagobert
|
| 19 mei 2009, 22:12 |
|
 |
|
bubba
|
dagobert schreef: Ik ga gewoon een keer met Johan op pad en kijk wat er aan gedaan kan worden. Lobo en E-trac is een wereld van verschil. Dus wennen aan de E-trac is een engelen geduld. Maare,ik neem je aanbod graag aan bubba.
Dagobert we hebben contact 
|
| 19 mei 2009, 22:23 |
|
 |
|
thijs
|
|
| 19 mei 2009, 22:24 |
|
 |
|
dagobert
|
bubba schreef: dagobert schreef: Ik ga gewoon een keer met Johan op pad en kijk wat er aan gedaan kan worden. Lobo en E-trac is een wereld van verschil. Dus wennen aan de E-trac is een engelen geduld. Maare,ik neem je aanbod graag aan bubba.
Dagobert we hebben contact  Ja,bedankt alvast. Dagobert
|
| 19 mei 2009, 22:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 19 mei 2009, 22:36 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik hoop het edwin. Ik hoop het. Vandaag op pad geweest en was binnen een paar uur weer thuis. Kan ook dat er weinig lag hoor. Totaal 4 signalen gehad. Dagobert Moet wel zeggen,het is wel een beest en mooi.
|
| 19 mei 2009, 22:41 |
|
 |
|
viros
|
|
| 19 mei 2009, 22:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: Ik hoop het edwin. Ik hoop het. Vandaag op pad geweest en was binnen een paar uur weer thuis. Kan ook dat er weinig lag hoor. Totaal 4 signalen gehad. Dagobert Moet wel zeggen,het is wel een beest en mooi. ja ik weet het ik heb dat met de xp cold max ook ik ben ook een beetje doof het is leuk al die geluitjes je word er wel is gek van als je zoek krijg je hem door xp kost mijn zeker een jaar tijd
|
| 19 mei 2009, 22:51 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: dagobert schreef: Ik hoop het edwin. Ik hoop het. Vandaag op pad geweest en was binnen een paar uur weer thuis. Kan ook dat er weinig lag hoor. Totaal 4 signalen gehad. Dagobert Moet wel zeggen,het is wel een beest en mooi. ja ik weet het ik heb dat met de xp cold max ook ik ben ook een beetje doof het is leuk al die geluitjes je word er wel is gek van als je zoek krijg je hem door xp kost mijn zeker een jaar tijd Ik moet gewoon is meer geduld hebben. Dat is vaak een probleem met mij. Maar we gaan er voor. Dagobert
|
| 19 mei 2009, 23:08 |
|
|