|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 11:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Samen zoeken (omg Purmerend)
| Auteur |
Bericht |
|
gerry
|
 Samen zoeken (omg Purmerend)
Hoi ik zou graag eens samen met iemand zoeken, ik ben nog niet zo heel erg lang bezig dus er valt voor mij nog genoeg te leren,ik zoek overgens met een Minelab Safari,dus lijkt het je wat om samen ergens te zoeken laat het me dan even weten.
vr.gr Gerry
|
| 12 jun 2009, 10:04 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: Samen zoeken (omg Purmerend)
Hallo Gerry, En allereerst van harte welkom hier op het forum! Ik ben niet van de zoekerige zeg maar dus met je ouw vraag kan ik niets. Doe gezellig mee op het forum zou ik zeggen dan zal er vast wel iemand contact met je opnemen. 
|
| 12 jun 2009, 11:27 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28579 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi GERRY van harte welkom  hier bij ons ik er niet zo 1-2-3 iamnd uit de buurt van Purmerend ,maar als je iets afdaald richting utrecht,daar krioelt het van de zoekers,dus mensen,wie kan gerry verder helpen grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 jun 2009, 18:04 |
|
 |
|
gerry
|
Bedankt voor jullie reactie er zit niets anders op dan gewoon geduldig te wachten tot er gewoon iemand in de omgeving van Purmerend zich meld om te gaan zoeken, tot die tijd ga ik gewoon alleen op stap.
vrgr Gerry
|
| 12 jun 2009, 18:35 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Gerry er zullen best zoekers uit die omgeving onder onze forumleden zijn veel plezier op het forum gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 12 jun 2009, 21:37 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
super welcom 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet