|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:01
|
DE WAARHEID IS HARD ALS STAAL.
| Auteur |
Bericht |
|
Ambianii
|
 DE WAARHEID IS HARD ALS STAAL.
de smeerlappen ...het net sluit zich. http://video.cpt12.org/video/2270078138Ze hebben 100% bewijs,wat doe je daar mee…..in wat voor wereld leven wij eigenlijk?! ambianii 
|
| 22 okt 2012, 18:10 |
|
 |
|
Ambianii
|
 Re: DE WAARHEID IS HARD ALS STAAL.
tja ,het duurt even tot je de gehele video hebt bekeken 
|
| 22 okt 2012, 19:17 |
|
 |
|
melpatcindy
|
kijk nergens meer van op tegenwoordig heb het altijd ook gezegd zo kom dichter bij de oliebronnen die ze echt nodig hebben en zitten ze bovenop de zogenaamde vijanden en zullen ze wel weer zeggen straks oh my god gr ed ps vond die bush toen ook raar reageren toen het was gebeurt [hij zat toen bij kinderen in een klasje] is altijd een slechte toneelspeler geweest
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 22 okt 2012, 19:56 |
|
 |
|
Misfit
|
Pff... Ik vind complot-theorietjes altijd zoooooooo vermoeiend 
|
| 22 okt 2012, 20:03 |
|
 |
|
melpatcindy
|
Misfit schreef: Pff... Ik vind complot-theorietjes altijd zoooooooo vermoeiend   kijk maar naar de moord op kennedy blijft ook doorgaan maar dat ze niet sporen dat is buiten kijf voor mij oh my god gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 22 okt 2012, 20:14 |
|
 |
|
Ambianii
|
Misfit heeft duidelijk niet de moeite genomen om de docu. te bekijken....maargoed ik herinner jou dan ook niet als iemand die zich graag beweegt Als je de psychologie begrijpt is het ook erg moeilijk toe te geven dat zoiets ooit mogelijk is geweest....maargoed ziehier de titel. Ik ken toevallig veel amerikanen en allen zijn overtuigd van dit weerzinwekkende gebeuren....nee,ik ken geen ene " Lance" ook ene complotteke zeker 
|
| 22 okt 2012, 20:29 |
|
 |
|
Misfit
|
Ik ben dol op bewegen (op hele gezette tijden), maar mijn probleem met complot-theorietjes is anders. Het gezegde luid: "if it looks like a duck, walks like a duck, quacks like a duck... It probably IS a duck !", ik geloof liever de algemene 'normaal lijkende' optie ipv de complot-theorietjes...
Je moet zowiezo vooral het internet geloven... Als je effe Google-ed op het einde van de aarde ga je ineens uit angst offerte's opvragen van atoom-schuilkelders, of ga je zoeken naar een brug om vanaf te springen.
|
| 22 okt 2012, 20:50 |
|
 |
|
Ambianii
|
 ...ik begrijp je paul.....maar dit zijn FEITEN,geen fictie....toch even op een gezette tijd dit bekijken?? Beweegze en ik ben benieuwd wat je bedoelt met de officiele versie....die is namelijk incompleet en juist misleidend. Ikzelf ben (vaak) nuchter  ...dit is gewoon binnen 2 a3 jaar opgelost en kom je terug van jouw mening...ik geloof ze namelijk niet daar het nu eindelijk blijkt dat er een opeenstapeling van leugens ligt die niet blijkt te kloppen bij alle experts op gebied van staal,constructie,architectuur,nanotechnologie,controlled demollen van gebouwen,springstoffen en chemie en vele anderen! Ze zijn om!...de familie`s van de slachtoffers hebben recht op de openbaring,hoe erg ook de uitkomst. 
|
| 22 okt 2012, 21:10 |
|
 |
|
Misfit
|
Ik heb een kennis die precies deze casus ook volgt, , en die probeert me al een hele tijd ervan te overtuigen dat het stinkt... het probleem is alleen dat wij (het klootjesvolk) nu eenmaal niet de middellen hebben om dingen zelf te polsen.
Meneer X zegt dat Y is gebeurd omdat volgens rapport Z.... Wacht even: wie zegt dat X geen belang heeft te jokken of gewoon een aandachts-junk is ? Is Y wel openbaar, onafhankelijk, kan ik het zelf inzien ? Wie heeft Z geopenbaard, is dat geen gesjeesde malloot die een serieuze hersenkronkel heeft ?
Mijn probleem is: Ik geloof niks, totdat ik het met eigen ogen heb gezien en beoordeeld... ik heb teveel bullshit gehoort in 't verleden denk ik ;)
|
| 22 okt 2012, 22:59 |
|
 |
|
Ambianii
|
paul...kijk nou ff gewoon de video...wtc 7...het is een lachertje!
X Y Z...bullshitt!...dat gebouw is gecontrolleerd naar beneden gehaald!...dat ziet een kindje. en dan is a ook b en wtc 1 en 2 zijn niet anders.
kijk nou gewoon naar de feiten en geloof de kerk en al hun kinderverkrachters toch niet!
|
| 23 okt 2012, 00:11 |
|
 |
|
Misfit
|
Ambianii schreef: paul...kijk nou ff gewoon de video...wtc 7...het is een lachertje! X Y Z...bullshitt!...dat gebouw is gecontrolleerd naar beneden gehaald!...dat ziet een kindje. en dan is a ook b en wtc 1 en 2 zijn niet anders. Ik heb gekeken, en ik heb niet het gevoel dat ik dit moet geloven  Ambianii schreef: kijk nou gewoon naar de feiten en geloof de kerk en al hun kinderverkrachters toch niet! De kerk is een goed voorbeeld van hoe al die hoaxes & complot-theorietjes werken: Hoe een niet op waarheid gestoelde fabel door hele volks-stammen voor waarheid worden aangezien, alleen omdat enkele handige figuren er zo'n mooi geheel van weten te bakken (gelardeerd met moeilijk te checken feiten & halve werkelijkheden) dat 'men' er in stapt... Je ziet het, je geeft nu zelf precies het argument waarom ik het NIET moet geloven ! 
|
| 23 okt 2012, 00:57 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Hoi Ambi, dit was voor mij al vele jaren eerder bekend, en ja het klinkt te weerzinwekkend om het te geloven, maar de feiten liegen niet,en er zijn me ook net iet wat teveel samenloop van omstandigheden die gewoon niet kloppen, heb deze discussie al met heel veel mensen gehad,gelukkig ben jij er wel 1 die het geloofd, waar de Amerikanen op gegokt hadden,en wat veel mensen nu nog steeds geloven,is dat het te weerzinwekkend zou zijn om dit je eigen volk aan te doen. Van de andere kant,en dat was waar het om te doen was,hadden ze natuurlijk een vrijbrief om overal waar terrorrisme de kop opsteekt,laat dat nou net zijn waar wat te halen valt,binnen te kunnen vallen. Gr Paul 
|
| 23 okt 2012, 10:19 |
|
 |
|
Ambianii
|
hoi paul (niet te verwarren met misfit), tja zoissut en gelukkig zijn er heel veel mensen met gezond verstand...die weten het gewoon dat 3 gebouwen niet sneller dan het licht kaarsrecht inelkaar kunnen zakken. het zal eerdaags uitkomen 
|
| 23 okt 2012, 10:26 |
|
 |
|
Misfit
|
Over gezond verstand gesproken: Kennen jullie de Wet van de Zwaartekracht ? Het immense gewicht dat recht naar beneden wil is vele malen groter dan de integrale sterkte en de afschuifwaarde van de constructie ! Gebouwen van een bepaald gewicht kunnen niet meer omvallen, maar alleen maar instorten. Bij een bepaalde druk (die snel bereikt wordt bij torsie -ongelijkmatige druk- door vervorming) zullen stenen/beton niet meer breken maar verpulveren... Het gebouw krijgt dan ruimte naar beneden, gaat die vullen, waarna valversnelling optreedt & het gevaarte steeds meer naar beneden ipv opzij stort. Zo werkt demolition (blaas een tussenstukje weg en het gebouw drukt zichzelf naar onder ipv opzij), maar zo werkt dus ook 'normale' instort. Als (zelfs bovenin) een deel wil gaan buigen verpulveren delen op de torsie-hotspot, waarna zwaartekracht het wint van de zijwaardse krachten en het geheel versneld loodrecht naar beneden helpen. Je hoeft me niet te geloven hoor, vraag naar aan een paar architecten of een professor Materiaalkunde 
|
| 23 okt 2012, 11:30 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3981 Woonplaats: Noordgouwe
|
Je hebt toch stukjes overgeslagen of niet begrepen Misfit 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 23 okt 2012, 11:47 |
|
 |
|
Misfit
|
Laten we even vaststellen dat ik niet pretendeer dat ik "De Waarheid" in pacht heb, Stef... Ik lees dat men iets technisch in twijfel trekt (laatste reactie van Ambiani) en daar reageer ik op (en ik denk zeker te weten gelijk te hebben, gesterkt door mijn opleiding en werkervaring). Doordat dit een wezenlijk onderdeel is van de hoax / complot-theorietjes, geeft het mij geen aanleiding 'mee te gaan' in andere onderdelen van dit verhaal. Verder denk ik dat het vooral verstandig is om voor jezelf te denken ipv anderen geloven (voor of tegen), in dat kader raad ik aan de volgende songtext te lezen: Bad Religion - The Answer > http://www.lyricsfreak.com/b/bad+religi ... 11864.htmlGr, Paul
|
| 23 okt 2012, 12:22 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Ambianii schreef: hoi paul (niet te verwarren met misfit), tja zoissut en gelukkig zijn er heel veel mensen met gezond verstand...die weten het gewoon dat 3 gebouwen niet sneller dan het licht kaarsrecht inelkaar kunnen zakken. het zal eerdaags uitkomen  Denk het niet,de amerikaanse overheid zal dit nooit toegeven, logisch ook want dan geloofd niemand je meer,en ben je uitgescheten voor de rest van de wereld. Gr Paul
|
| 23 okt 2012, 13:19 |
|
 |
|
Hoth
|
Laat ik het zo stellen: De totale '' Destruction '' kwam de Amerikanen wel heel erg goed uit om de totale oorlog aan '' terrorisme '' te verklaren…. Wie herinnert zich niet Pearl Harbor 
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 23 okt 2012, 14:11 |
|
 |
|
Misfit
|
Ja natuurlijk... alsof Bush duizenden burgerdoden nodig had om een militaire actie te beginnen  Er bestaat een woord voor dit soort bullshit: Paranoia ! Het probleem met alle snelle media van heden ten dage is dat er geen scheet gelaten kan worden zonder dat er weer idioten1 of andere complot-theorie starten. Hoe graag ik ook mee ga met het belachelijk maken van Amerika (en het is idd een belachelijk land vol grootheidswaanzinnigen), dit gaat me te ver...
|
| 23 okt 2012, 14:30 |
|
 |
|
Hoth
|
@Misfit:
Ik durf me niet uit te spreken inzake een complottheorie, echter geloof ik wel dat Bush 9/11 een legitieme reden vond om af te rekenen met Bin Laden en terrorisme.
De amerikanen hebben Pearl Harbor destijds ook met beide handen aangegrepen om korte metten met Japan te maken en zich op grote schaal in de 2e WO te mengen.
Gr, Pat
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 23 okt 2012, 14:49 |
|
 |
|
Misfit
|
Dat kan, maar daarom hebben ze nog niet zelf verkleed als Japanners Pearl Harbour gebombardeert ! Zoiets wordt hier wel gesuggereerd over 9/11...
|
| 23 okt 2012, 16:11 |
|
 |
|
Ambianii
|
Opleiding paul? welke? gebombardeerd is verleden tijd...met een D dus! Het gaat om de reden...WHY ?? mmm het wordt nog`s wat hier! Nou,de stok om mee te slaan naar IRAK was hard nodig in amerika,da`s 1! Ten tweede zouden weer belangen binnen handbereik komen op oliegebied! en dat is ook gebeurd. Ten derde; de wapenindustrie is toch wel dik de miljarden waard! Ten 4e....stel je weet dat dit gaat gebeuren,je bent immers het brein....dat heet dus voorkennis en je lacht je ballen uit je broek op de beurs/wallstreet!!!!!!!!!!!!!!!!! Ten vijfde is het feit dat de 3 gebouwen op de nominatie stonden te worden GESLOOPT!...weet je wel wat dat scheelt en dan nog maar niet te spreken over de verzekeringen!! Ten 6e is WTC 7 nooit geraakt door een plaine en kon`m trouwens makkelijk hebben!...al zat ie afgeladen met kerosine.....het was zoals ze zeggen een "open office fire" een krantenbrandje!.....heb je dat gebouw neer zien gaan...als een kaartenhuis..mooier en professioneler kan gewoon niet....maar waar ik naar toe wil is dat het gebouw heel belangrijke zaken binnenshuis had...kwam dat ff goed uit! zo even een handje uit een hele pot vol redenen. Nee mensen,welke opleiding je ook hebt laat dat lekker aan de honderden professoren,architecten,builders,psychologen ect over. nog een weetje,wist je dat sinds de eerste aanslag in `93 elke dag explosieven-honden door de gebouwen liepen? 2 weken voor de aanslag heeft niemand meer een hond gezien! Mensen hebben toevallig daar(getuigen) een paar weken voor 9/11 geboor ,geklop,gehamer en gezaag gehoord....hele verdiepingen waren afgezet en gebarricadeerd. groet 
|
| 23 okt 2012, 16:16 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 23 okt 2012, 16:45 |
|
 |
|
Misfit
|
Hoi Rich, ik kan dan gestudeerd hebben... d of t foutjes blijven lastig voor iemand met dyslectie, helemaals als je typt vanaf een klein telefoon-schermpje  'K heb Scheikunde gedaan, waarbij je dus ook veel natuurkunde/wiskunde en aanverwante vakken moet doen... mijn uitleg over zwaartekracht klopt heus. Integrale sterkte in bouwmaterialen, buig- & breek-kennis komt kijken bij mijn werk (als vertegenwoordiger en technisch adviseur voor een lijmfabrikant tbv bouwmaterialen). Verder, betreffende je opsomming, 10 motieven, 20 vreemde omstandigheden, 30 'te toevallig'-heden & nog veel meer mensen die moord & brand schreeuwen maken nog steeds geen 1 waarheid. Vreemd, schijn tegen en voorgevoelen zijn gelukkig geen bewijs (tenminste ik hoop dat dat zo is/blijft als ik ooit nog eens onterecht voor een rechter kom te staan). Zolang ik niks ZELF heb kunnen vaststellen of iets zus of zo zit, zal ik mijn mening bepalen op wat MIJ logisch lijkt... en dat is in dit geval dus niet deze complot-theorie.
|
| 23 okt 2012, 16:47 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Jongens zullen we stoppen met deze discussie? Lijkt mij niet veel ons doel hier te maken te hebben.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 23 okt 2012, 16:53 |
|
|