|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Laatste les voor managers.
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Laatste les voor managers.
Een priestier rijdt in zijn auto langs een nonnetje dat op de stoep loopt. Hij stopt en geeft haar een lift. Terwijl ze instapt valt haar habijt open en laat zij een prachtig lang been zien. .
De priester kan zich niet beheersen en legt zijn hand op haar dij. De non kijkt hem aan en zegt vriendelijk. " Denk aan psalm 129 , Vader". De priester trekt zijn hand verschrikt weg en verontschuldigd zich. Maar na een tijdje wordt de verleiding toch te groot en legt hij weer zijn hand op haar dij.
" Denk aan psalm 129" zegt het nonnetje opnieuw. "Sorry zuster, het vlees is zwak" zegt de priester.
Bij het klooster aangekomen, stapt de non uit en glimlacht veelbetekenend naar de priester. Die rent naar zijn kamer en slaat de bijbel open op Psalm 129. En hij leest " Gaat voort en zoek, omhoog en verder omhoog, want daar is de glorie".
(leermoment: Houd altijd goed je kennis op peil, anders mis je fantastische kansen)
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 07 okt 2010, 14:41 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: Laatste les voor managers.
hahahahhahah meer meer!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 08 okt 2010, 09:30 |
|
 |
|
Hans1971
|
Meer heb ik er niet. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 08 okt 2010, 20:06 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 08 okt 2010, 22:21 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|