|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 11:03
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
De grap is dat het zelfs geen belgenmop is !
| Auteur |
Bericht |
|
Michel
|
 De grap is dat het zelfs geen belgenmop is !
Gelezen op de site van de Standaard van vandaag : Citaat: BRUSSEL - Het zou een Belgenmop kunnen zijn, maar het is realiteit: het leger zit bijna zonder kogels. Per militair zijn er welgeteld nog vier over. De toestand is 'dramatisch'..... Michel 
|
| 14 jun 2008, 19:01 |
|
 |
|
Joop
|
 Re: De grap is dat het zelfs geen belgenmop is !
Hopelijk zijn er noch wat losse flodders over....
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 14 jun 2008, 20:07 |
|
 |
|
Dwayne
Geregistreerd: 28 apr 2008, 20:52 Berichten: 107 Woonplaats: Bij Mederiacum
|
Gelukkig, kunnen ze ook niemand meer doden. (niet dat ze dat konden ofzo  )
|
| 14 jun 2008, 20:18 |
|
 |
|
Defixio
|
Triest Michel.... Ooit op het nieuws in Nederland "Marc Dutroux ontsnapt". Ik zit in de auto en bel later mijn broer, ik zeg "Marc Dutroux is ontsnapt"....de seriueze ontertoon in mijn stem heeft hij gemist. Na een korte stilte vraagt hij lacherig en ongeduldig alsof hij wacht op een clou "Ja en....". "Nee broer geen grap" antwoord ik..."bewaakt door een bewaker zonder kogels in zijn revolver". Mijn broer heeft een beveilingsbedrijf en heeft (naast veel horeca portiers) ook de lijst LPF beveiligd en kaast terug "weet je maus....Blokker heeft mattenkloppers en deegrollers in de aanbieding...is dat wat voor die Belgen". We moesten erg lachen toen....maar 
|
| 14 jun 2008, 22:10 |
|
 |
|
Michel
|
Gezien er geen kogels meer zijn, zou het geen gelegenheid zijn om al de overjaarse zetpillen kwijt te geraken ? In elke geval, mijn andere zoon die bij de politie is , heeft er wel, daar ben ik gerust in. Daar zit scherpe munitie in zijn Glock.
|
| 14 jun 2008, 22:16 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Michel schreef: Gezien er geen kogels meer zijn, zou het geen gelegenheid zijn om al de overjaarse zetpillen kwijt te geraken ? In elke geval, mijn andere zoon die bij de politie is , heeft er wel, daar ben ik gerust in. Daar zit scherpe munitie in zijn Glock. Woehaaa Michel,...die is goed, anders ik heb nog wel een paar blikken bruine bonen die ik gratis terbeschikking stel ja je moet toch wat ,. grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 14 jun 2008, 22:26 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: Daar zit scherpe munitie in zijn Glock. Kijk een Glock...(spreek uit als glok en niet als klok, voordat je het weet denken ze dat ze met friesestaart klokken en pendulles lopen in Antwerpen) hier in Nederland moeten de dienders lopen met de P5 van Walther...je weet wel als ie valt gaat ie af. Dat geeft verder niet want je mag als agent best jezelf wel neerschieten....maar oh wee als je op een zwaarbewapende (noemmaarwat desserd eagle 38 spec of ak 47) boef schiet...
|
| 14 jun 2008, 22:35 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|