|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:43
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Travis
|
 De paus in Zaire
De paus gaat op bezoek in Zaire en wordt door Mobutu uitgenodigd voor een rondvaart op de grote Congostroom. Ze staan op het dek van het schip en genieten van de prachtige natuur,tot er ineens iets vreemds gebeurt. Een neger zwemt voor zijn leven ,achtervolgd door een krokodil. Daarachter een motorbootje met twee blanken die met geweren op die krokodil schieten. De paus ziet dit alles en zegt:"Daar wordt mijn hart warm van ,twee blanken die alles doen om het leven van een zwarte medemens te redden." De twee blanken stoppen met hun bootje en hijsen de doodgeschoten krokodil in de boot. Zegt de ene tegen de andere:"Vette buit vandaag ,maar is het aas nog goed of moeten we naar het dorp voor een nieuwe?"
|
| 23 feb 2011, 18:01 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
 Re: De paus in Zaire
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 23 feb 2011, 18:05 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 23 feb 2011, 18:08 |
|
 |
|
Maurits
|
Lijperd! 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 23 feb 2011, 18:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|