Logo
Het is nu 04 maart 2026, 01:41

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 IK VRAAG ME WEL EENS AF WAAROM IK TEGEN ZIEKTEKOSTEN VERZEKERD BEN 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht IK VRAAG ME WEL EENS AF WAAROM IK TEGEN ZIEKTEKOSTEN VERZEKERD BEN
Zo gaat het momenteel in Holland....toch

Op een dag stond er bij het asielzoekerscentrum een Noord Afrikaanse gelukszoeker. Plotseling verscheen er een fee die zei:
Ik ben door de PvdA naar jou toegestuurd om drie wensen voor jou te vervullen omdat jij nu net in ons land bent aangekomen met je vrouw en je acht kinderen."

De man kijkt verbaasd op en zegt " Waar ikke vandaan kom hebben we heel vaak een slechte tanden dus ikke wil goed gebit."

De fee keek naar de rotte tanden van de man knipte met haar vingers en.... Poef ! De man had plots een prodent stralend gebit.

"Ik heb nog twee wensen voor je in de aanbieding. Waar kan ik je verder mee verblijden ?"

De afrikaan kreeg nu plots wat meer lef en zei "Ikke wil grote villa midden in Utrecht met acht slaapkamers en dat de rest van mijn familie hier ook naartoe kan komen !"

De fee knipte weer met haar vingers en.Poef ! Zat hij plotseling in een mooie, dure Utrechtse villa voor de open haard omringd door zijn familie.

"Nou heb ik er nog eentje voor je" zegt de fee.

"Goed.. ikke wil nu een echte Nederlander worden. Met Nederlandse kleren, een Nederlands gezicht en een Nederlandse naam. "

De fee knipte weer met haar vingers en.Poef ! Daar stond Achmed maar nu met de naam Piet Jansen in zijn jasje van de Wibra en geen cent op zak en ook de dure villa was foetsie.
Ook hij had weer een mooie bek vol rotte tanden omdat hij de ziektekostenverzekering niet meer kon opbrengen.

"Oh waar zijn mijn mooie gebit ? Waar zijn mijn mooie huis ?" Ook familie foetsie.
Jammerde hij.
De fee grijnsde heel gemeen en zei: "Ja knul,nou ben je een echte Nederlander.
Nou moet je het maar zelf uitzoeken.

We hebben net een zoon en betalen ons nu al blauw(we kregen vandaag een accept van 495.20 € minus de eigen bijdrage,voor een bevalling zonder medische indicatie,en dit is niet de eerste maar wel de topper),tjonge waar gaat dit heen,echt fucking sad.
Volgens mij zijn ze het geld van de CZ ook al aan het beleggen :09

Gr Alfa

Laatst bijgewerkt door ALFABOY op 30 jun 2011, 01:40, in totaal 3 keer bewerkt

30 jun 2011, 00:54
Profiel
Beheerder

Antwoord met een citaat
Bericht Re: IK VRAAG ME OOK WEL EENS AF WAAROM IK TEGEN ZIEKTEKOSTEN VERZEKERD BEN
beste Paul,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

dit bericht hoord echt niet in de moppenhoek hoor :lo dit is echt de werkelijkheid ,de realiteit 8-)

ik heb bijna 30 jaar gewerkt en heb nog niet veel om te leven :as wij worden het hards geplukt in deze beschaafde maatschappij :04

kan je voorstellen dat ik vroeger op de PVDA heb gestemd,daar bepaald de allochtoon met 2 paspoorten wat de toekomst van Nederland is :DOOD:

ik weet dat ik als beheerder van ons forum dit niet hard op mag zeggen ,anders discrimineer ik en ben stafbaar :04

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

30 jun 2011, 01:25
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Bericht Re: IK VRAAG ME OOK WEL EENS AF WAAROM IK TEGEN ZIEKTEKOSTEN VERZEKERD BEN
coinhunter chris schreef:

dit bericht hoord echt niet in de moppenhoek hoor :lo dit is echt de werkelijkheid ,de realiteit 8-)

ik heb bijna 30 jaar gewerkt en heb nog niet veel om te leven :as wij worden het hards geplukt in deze beschaafde maatschappij :04

ik weet het maar we mogen wel lekker mee betalen aan de grieken,
dat zijn pas echt losers,en nog klagen ook.
lang leve de euro,dit gaat echt niet lang meer goed.

:sd

30 jun 2011, 01:30
Profiel
Antwoord met een citaat
ALFABOY schreef:
coinhunter chris schreef:

ik weet het maar we mogen wel lekker mee betalen aan de grieken,
dat zijn pas echt losers,en nog klagen ook.
lang leve de euro,dit gaat echt niet lang meer goed.

:sd

deze topmacht zegt

houdt jij ze dom, dan houdt ik ze aan het werk

vul de rest maar verder in.......... :06
grt john

30 jun 2011, 05:21
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]