|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:47
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 vingerhoed
Komt een kerel een café binnen en gaat zitten aan de bar, uit zijn zak pakt hij een vingerhoedje en zet het omgekeerd op de bar en vraagt of de barman er een scheutje jenever wil doen en besteld vervolgens een biertje. Zodra de barman het vingerhoedje heeft gevuld en een biertje heeft neergezet pakt de man uit zijn binnenzak een mannetje en zet deze op de bar. Het kleine kereltje pakt de vingerhoed op en neemt een slok terwijl de man een slok van zijn pintje neemt. "Wat grappig hee hoe kom je daar nu aan"? Vraagt de barman verbaast.
De café bezoeker legt uit "ik heb ooit een oudere dame uit een gracht gered, met haar rolstoel was ze zo het koude water in geduikeld, wat denk je?! De oude dame bleek een goede Fee in ruste en als dank mocht ik drie wensen doen. Als eerste wenste ik een mooi huis, als tweede wenste ik een nieuwe Porsche en mijn derde wens was een kleine vriend van 25 centimeter maar dat heeft ze niet goed begrepen denk ik".
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 08 mei 2012, 20:30 |
|
 |
|
melpatcindy
|
 Re: vingerhoed
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 08 mei 2012, 20:36 |
|