|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 11:05
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ceesou
ERELID
|
 Vroom & Dreesman.
Vroom & Dreesman. . Een enorm lelijk en asociaal wijf komt een V & D winkel binnen, al schreeuwend en scheldend op haar 2 kinderen. Een hostess van V & D begroet haar met de woorden: 'Goedemiddag en welkom bij V & D. Wat een mooie kinderen. Tweelingen?' Het lelijke asociale wijf roept: 'stomwijf! Ze zijn geen tweeling. De ene is 7 en de andere bijna 10. Ben je blind of zo ? Stom rund. Waarom denk je dat ?' Waarop de hostess zegt: 'Ik ben niet blind, noch stom. Maar ik kon me niet voorstellen dat iemand jou 2 keer genaaid zou hebben. Prettige dag verder bij V & D....
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 nov 2012, 10:46 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Vroom & Dreesman.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 01 nov 2012, 18:35 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooicees
is dat famllie van je
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 01 nov 2012, 18:38 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
de ed schreef: mooicees
is dat famllie van je Die Hostess wel ed 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 nov 2012, 18:49 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|