|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 05:58
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
met de nieuwe caravan naar frankrijk
| Auteur |
Bericht |
|
bacchus
|
 met de nieuwe caravan naar frankrijk
hallo allemaal ik had mij een nieuwe caravan gekocht,op aanraden van de dokter deze vermelde dat ik goed bezig was met graven, maar ik moest meer aan mijn benen doen,dus kocht deze caravan goed he
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 24 nov 2012, 16:06 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
 Re: met de nieuwe caravan naar frankrijk
Ik hoop voor jou Jacob dat je al iemand hebt gevonden om de caravan voort te trappen, zo niet dan wens ik je veel sterkte Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 24 nov 2012, 17:11 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
een voordeel je zit wel droog, maar je fietst wel de verkeerde kant op  als je naar Frankrijk rijdt
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 24 nov 2012, 17:17 |
|
 |
|
bacchus
|
Legionair schreef: Ik hoop voor jou Jacob dat je al iemand hebt gevonden om de caravan voort te trappen, zo niet dan wens ik je veel sterkte Henk ik dacht met vier man naar piekardie,en om de beurt trappen,tenslotte zitten we droog 
|
| 24 nov 2012, 17:41 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 24 nov 2012, 18:36 |
|
 |
|
dannyD
|
zo kom je nog eens ergens  door berg en dal en parkeren op of naast het akker of veld als je terug bent van frankrijk wil ik hem wel van je overnemen ,wou eens graag naar oudeschild op vakantie  grtz
|
| 24 nov 2012, 21:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|