|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|
VANDAAG KREEG IK ONTBIJT OP BED VAN VERRE VRIENDEN,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 VANDAAG KREEG IK ONTBIJT OP BED VAN VERRE VRIENDEN,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
HALLO BESTE FORUM-LEDEN,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dit geweldig moment wil graag met jullie delen , een ontbijt aangeboden door mijn verre vrienden boven de grote rivieren BUBBA(JOHAN) , RAMSBRUG(VINCENT) , JOPPIE(JOS) , PRAKKER(WILFRED) , VAN OTTERLO0(ADDIE) geweldig gebaar jongens,het is al een tijd geleden dat ik zo vroeg verwent ben geworden door dit super uitgebreid ontbijt we hebben met ons vieren ervan gegeten en nog is er over van(joppie had daar geen problemen mee  ) aan alles is gedacht ,vele soorten kaas eb vlees en zelfst zalm en paling ontbrak niet en met klap op de vuurpijl een doosje bonbons en bos bloemen ik heb jullie al allemaal persoonlijk mogen bedanken voor deze geweldige geste die jullie voor mij in petto hadden en via deze weg nogeens van harte bedankt grt van het feestvarken die vandaag abraham ziet 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 04 jul 2012, 14:47 |
|
 |
|
Misfit
|
 Re: VANDAAG KREEG IK ONTBIJT OP BED VAN VERRE VRIENDEN,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dat benne mooie vrienden, Chris !  Ben wel een beetje verbaast, dacht dat jij ook sliep met je pet achterstevoren op je kop 
|
| 04 jul 2012, 15:22 |
|
 |
|
Travis
|
 Re: VANDAAG KREEG IK ONTBIJT OP BED VAN VERRE VRIENDEN,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Een heel mooi gebaar van de mannen Chris en het ziet er allemaal super lekker uit.....TOP SMAKELIJK 
|
| 04 jul 2012, 15:36 |
|
 |
|
Roderick
Geregistreerd: 05 dec 2010, 14:38 Berichten: 623 Woonplaats: Zeeland
|
Tof van je vrienden,mooi dat ze daar aan gedacht hebben  .
_________________ luctor et emergo/carpe diem
|
| 04 jul 2012, 16:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
EET ZE CHRIS
ALWEER 50 VAN HARTE CHRIS
EN DE RESTE JES ZIJNVOORDE HOND
MAAK ER EEN TOPAVOND VAN
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 jul 2012, 18:08 |
|
 |
|
Poetsdoek
Geregistreerd: 10 okt 2011, 12:47 Berichten: 742 Woonplaats: Kerkrade
|
mooi gedaan mannne geweldig haha.......
Jruss dr boy
_________________ ''wie niet zoekt........die niet vind.........''
|
| 04 jul 2012, 18:16 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Ha Chris, dat was een hele verrassing, zo te lezen en vanmiddag al aan de telefoon te horen Jij valt niet gauw stil, kerel maar nu was je toch echt ff sprakeloos  Mooi om te horen ! En voor dit soort gelegenheden, daar heb je nu vrienden voor Nog een hele fijne dag gewenst samen met jouw gezin en verdere famillie Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 04 jul 2012, 18:49 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 04 jul 2012, 20:04 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 04 jul 2012, 20:09 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Ziet er geweldig uit jongens en dat het een enorme verrassing was kan ik goed inkomen Mooie geste mannen van achter de schermen Chris aan je hoofd te zien zocht je iets wat er niet in zat gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 04 jul 2012, 20:10 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Ziet er inderdaad erg goed uit Chris  , meestal is het andersom, maar in dit geval beter verre vrienden, dan een goede buur  . Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 04 jul 2012, 22:37 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3983 Woonplaats: Noordgouwe
|
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 04 jul 2012, 23:24 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 05 jul 2012, 00:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik hoor je nog smakken je bent nog niet klaar met eten 
|
| 05 jul 2012, 00:21 |
|
 |
|
Misfit
|
coinhunter chris schreef: zeg maar zonder woorden die foto's Wij wachten dan ook op de actie-foto's van de paaldanseres die erbij zat 
|
| 05 jul 2012, 00:52 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
die paal had hij al die danseres nog niet 
|
| 05 jul 2012, 00:55 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 05 jul 2012, 05:38 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 885 Woonplaats: Voerendaal
|
He ouwe, wist niet dat je al zo oud was. Van harte proficiat met je verjaardag. Ja dat is lekker zo'n ontbijtje, kun je energie opdoen voor het nieuwe zoekseizoen dat voor de deur staat. Zag gister al de eerste akkers vrijkomen hier in de buurt. ps; ik dacht ook dat jij met je pet op sliep Grt Aardvark
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 05 jul 2012, 06:49 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Chris, Prachtig man!!!! Wat een supermooi gebaar van de jongens!!!!!!!!! En het ontbijt ziet er heeeerlijk uit!!!!!! Vele groeten en je hebt het verdiend!!! John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 05 jul 2012, 20:26 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 05 jul 2012, 21:03 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
Mooie leeftijd pik  , ik zie de eerste frontrimpels doorkomen  , zat er geen bier in het pakketje? gr.joppie.
|
| 05 jul 2012, 23:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|