|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:41
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Een van mijn andere Hobby's!!!
| Auteur |
Bericht |
|
Highlander
|
 Een van mijn andere Hobby's!!!
Hoi allemaal naast mijn liefde voor metaaldetectie en het verzamelen van middeleeuwse ringen verzamel ik ook oud blikken speelgoed in het bijzonder Auto's dit is mijn laatste aanwinst een Opel Kaptein van het merk Gama met afstandbediening en met werkende lichten!!!!(zie beelden) gr. highlander
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Gr. Highlander
|
| 18 apr 2008, 12:53 |
|
 |
|
Optimvs
|
 Re: Een van mijn andere Hobby's!!!
He leuk Highlander! Ik heb jarenlang antieke stoommachines en aandrijfmodellen verzameld. Ik ben hem nu aan het verkopen want anders het wordt het te gek allemaal. Op de 1 of andere manier zit het verzamelen bij de meeste MD zoekers wel in het bloed Groeten Jean-Pierre
|
| 18 apr 2008, 12:53 |
|
 |
|
Highlander
|
dat klopt optimus,  ik heb nog niet eens gepraat over mijn passie van oude trapauto's, helaas nemen die alleen veel plaats in beslag vandaar dat ik me toch maar meer met de blikken auto's bezig hou,......denk ik Highlander 
_________________ Gr. Highlander
|
| 18 apr 2008, 12:54 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste medezoekers,
Hierbij mijn verslag over mijn andere hobby. Al een aantal jaren (15 jaar) ben ik aan het goochelen geslagen. Ik houd me hoofdzakelijk bezig met close-up Magic. Dat wil zeggen dat ik trucs laat zien waar men met de neus bovenop zit. Street magic en kindergoochelen doe ik ook erg graag omdat je de mensen direct benaderd om een truc te laten zien.
Groetjes, Dagobert
Laatst bijgewerkt door dagobert op 22 apr 2008, 02:22, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 18 apr 2008, 17:45 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
leuke thread is dit HIGHLANDER erg mooi die miniatuur auto,s gr bubba