|
|
Het is nu 03 maart 2026, 05:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
Technisch probleem , ik moet steeds opnieuw inloggen .....meld je hier aan !
| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Technisch probleem , ik moet steeds opnieuw inloggen .....meld je hier aan !
Als je steeds opnieuw moet inloggen omdat je automatisch word uitgelogd..... Meld je even hier aan zodat we in kaart kunnen brengen hoe groot het probleen is, En uitetaard word er door Chris en onze provider naar een oplossing gezocht. Groet bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 08 jan 2026, 20:27 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Technisch probleem , ik moet steeds opnieuw inloggen .....meld je hier aan !
Mooi Johan Sjoert zegt hij geeft aan dat ik teveel pogingen heb gehad hij komt er niet in daar door succes hoop dat het voor de zoekers opgelost kan worden ik zelf heb er niet veel last van af en toe is gr en succes 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 jan 2026, 20:32 |
|
 |
|
aardappeleter
|
 Re: Technisch probleem , ik moet steeds opnieuw inloggen .....meld je hier aan !
Telkens vink ik “blijf ingelogd” aan, maar onregelmatig moet ik opnieuw inloggen. Er is geen verklaring voor te geven. Ik kan er wel mee leven, maar het blijft vervelend.
_________________ Vindt ze, voordat een ander het doet!
|
| 08 jan 2026, 21:39 |
|
 |
|
Toyker
Geregistreerd: 09 sep 2019, 13:01 Berichten: 1326 Woonplaats: Fryslân/oostergo
|
Hier geen problemen Groeten Richard
|
| 08 jan 2026, 23:27 |
|
 |
|
Roerbakmix
Moderator
|
Zelfde hier. Zowel op PC als op mobiel.
_________________ Altijd op zoek naar sceatta's!
|
| 09 jan 2026, 00:00 |
|
 |
|
Dutchdetectorist
|
Ik wordt, zoals altijd al, na een uur of zo van inactiviteit automatisch uitgelogd. En dat lijkt me juist de bedoeling.
_________________ Groet, Godfried
|
| 09 jan 2026, 13:53 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
ik heb de snelkoppeling verwijderd op mijn PC en mobieltje en nieuwe snelkoppeling gemaakt!!! tot nu toe ben ik nog geen enkele keer uitgelogd geweest dus als dat zo blijft hoop ik het probleem ermee opgelost te hebben dus laat het weten als de klachten zijn verdwenen gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 jan 2026, 16:39 |
|
 |
|
snoekbaars
|
ik moet mij ook bij elk bezoek aan het forum opnieuw inloggen( zowel pc als mobiel). Heb hier verder niet zo veel last van, is al meer dan een jaar zo.
|
| 10 jan 2026, 09:01 |
|
 |
|
Roelie
|
Er is er hier niet echt veel peil op te trekken. Het kan na een half uur zijn maar ook na twee uur. De volgende dag hoef ik soms niet soms wel in t loggen. Laatste keer was het na tien minuutjes al weer over. Gemiddeld wanneer ik veel in huis ben zoals met dit weer en keer of acht per dag inloggen.
|
| 10 jan 2026, 12:51 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 409 Woonplaats: Fryslan
|
Roelie schreef: Er is er hier niet echt veel peil op te trekken. Het kan na een half uur zijn maar ook na twee uur. De volgende dag hoef ik soms niet soms wel in t loggen. Laatste keer was het na tien minuutjes al weer over. Gemiddeld wanneer ik veel in huis ben zoals met dit weer en keer of acht per dag inloggen. misschien is het handig om dat ook mee te nemen in inventarisatie, of men veel actief is op pc laptop mobiel of dat men soms inlogd. ik hoor lees wel eens dat als internet veel gebruikt wordt met van alles dat de cache volloopt en die beroemde koekies mischien heeft dat ermee te maken
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 10 jan 2026, 14:45 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
Eigenlijk nooit echt problemen. Soms logt hij op de pc/laptop automatisch uit na een tijdje maar dat is volgens mij alleen na een windows-update. Op mijn tablet heb ik er nagenoeg nooit last van uitgelogd te zijn en....heel vreemd: op mijn gsm kijk ik maar eens af en toe en dan ga ik via internet erin (geen snelkoppeling) en dan ben ik gewoon weer ingelogd 
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 10 jan 2026, 17:27 |
|
 |
|
Roelie
|
IK gebruik geen mobiel of tablet enkel mijn pc en daar is het dus beetje treurig...
|
| 10 jan 2026, 21:27 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
Roelie schreef: IK gebruik geen mobiel of tablet enkel mijn pc en daar is het dus beetje treurig... heb de snelkoppeling verwijderd en een nieuwe gemaakt, ben daarna niet meer uitgelogd geweest 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 jan 2026, 13:21 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
top zijn ze blij  mee
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 jan 2026, 14:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|