|
|
|
|
|
|
Het is nu 30 mei 2026, 19:58
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Volgorde foto's verandert bij plaatsen van een vondst
| Auteur |
Bericht |
|
Detecto-searcher
ERELID
|
 Volgorde foto's verandert bij plaatsen van een vondst
Hebben jullie dat ook, dat je van een vondst die je wil plaatsen de voorkant eerst download en dan de achterklant, en dat dan de achterkant (dus het 2e plaatje in het topic) wordt getoond in de vondstenlijst? Krijg dat niet aangepast. Ook heb ik nogal eens een melding van een error, komt ook dat bekend voor?
_________________ Met vriendelijke groet, Sicco
|
| 29 mei 2026, 19:48 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
 Re: Volgorde foto's verandert bij plaatsen van een vondst
Detecto-searcher schreef: Hebben jullie dat ook, dat je van een vondst die je wil plaatsen de voorkant eerst download en dan de achterklant, en dat dan de achterkant (dus het 2e plaatje in het topic) wordt getoond in de vondstenlijst? Krijg dat niet aangepast. Ook heb ik nogal eens een melding van een error, komt ook dat bekend voor? Die 'errors' komen bij mij ook regelmatig voor. Als je dan een stap terug gaat kun je weer gewoon verder en blijft alles bewaard
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 29 mei 2026, 20:23 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28439 Woonplaats: Kerkrade
|
Ja, klopt Joost Er is nog steeds geen groen lich om over te stappen, winterslaap is toch allang voorbij. Veel geld gevangen, doen weinig Zal nog een email verzenden!!! Gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 29 mei 2026, 20:30 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
|
 Chris! fibula schreef: Detecto-searcher schreef: Hebben jullie dat ook, dat je van een vondst die je wil plaatsen de voorkant eerst download en dan de achterklant, en dat dan de achterkant (dus het 2e plaatje in het topic) wordt getoond in de vondstenlijst? Krijg dat niet aangepast. Ook heb ik nogal eens een melding van een error, komt ook dat bekend voor? Die 'errors' komen bij mij ook regelmatig voor. Als je dan een stap terug gaat kun je weer gewoon verder en blijft alles bewaard Had ik eerder nooit, nu best vaak. Ziet er zo uit. Inderdaad even terug en weer vooruit, dat helpt wel, al lijkt het een foutje.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 29 mei 2026, 20:44 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
|
Die fout met dat plaatje kun je hier mooi zien: 3e plaatje wordt getoond in de lijst: viewtopic.php?f=208&t=131871Terwijl natuurlijk het eerste plaatje daar moet staan.
|
| 29 mei 2026, 20:45 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|