|
Het is nu 11 feb 2025, 18:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
een programma voor fotobewerking?
Auteur |
Bericht |
Muta Abundantia
ERELID
|
 een programma voor fotobewerking?
Beste zoekers,
Hieronder een verzameling van fotobewerkingsproggies die door collega forumgebruikers worden gebruikt.
Maak voor je een dergelijk programma download en installeert een backup van jouw peecee.
LET OP! Bodemvondstenwereld kan niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele nadelige gevolgen die het downloaden, installeren of gebruiken van deze proggies kunnen veroorzaken.
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
16 maart 2009, 22:56 |
|
 |
Muta Abundantia
|
 Re: Wie kan me even helpen??
Windows heeft standaard een prog aan boord: Paint simpel, monkeyproof en veilig.
Probeer het eens!
|
16 maart 2009, 22:59 |
|
 |
archeonist
|
 Re: Wie kan me even helpen??
Probeer deze eens: http://www.getpaint.net/index.htmlIk gebruik 'm zelf ook, is een prma programma. Groet, Erwin
|
16 maart 2009, 22:59 |
|
 |
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1264 Woonplaats: overal
|
 Re: Wie kan me even helpen?? Fototbewerkingsproggie gevraagd
Faststone image viewer.. super programa en gratis.. Gebruik het al jaren.... http://www.faststone.org/Gr harold
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
17 maart 2009, 00:02 |
|
 |
frenk
ERELID
|
 Re: Wie kan me even helpen?? Fototbewerkingsproggie gevraagd
irfanview super progamma en gratis
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
20 maart 2009, 18:56 |
|
 |
latin
|
 Foto's op maat maken
Hallo,
Ik had al enige tijd "last"van kwaliteitsverlies als ik foto's na bewerking met Adobe fotoshop moest verkleinen tot onder de 100 kb. In vergelijking met andere forumbezoekers waren mijn foto's in het algemeen klein en wat wazig. Ik heb nu sinds kort een programmaatje in gebruik waarbij de foto's bij 99 kb levensgroot zijn en duidelijk,je hoeft ze zelfs niet zo groot te laten. Het heet easy resize en is freeware, en werkt heel simpel. Misschien dat een van jullie er ook zijn voordeel mee kan doen.
Groeten,
Latin
_________________ Foto's blijven eigendom van latin.
|
14 aug 2009, 23:49 |
|
 |
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7780 Woonplaats: Deventer
|
 Re: Foto's op maat maken
Ik zal t ook eens bekijken,bedankt voor de tip Ik gebruik nu trouwens irfanview grt peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
15 aug 2009, 00:57 |
|
 |
johoo
|
latin schreef: Hallo,
Ik had al enige tijd "last"van kwaliteitsverlies als ik foto's na bewerking met Adobe fotoshop moest verkleinen tot onder de 100 kb.
Groeten,
Latin easy resize is inderdaad een handig progje ,ik heb dat inmiddels al lang niet meer persoonlijk gebruik ik fotoshop ik maak de foto op maat of snij het op maat en bij het opslaan doe ik 5 of 6 voor de kwaliteit en dan is het meestal goed voor het forum rond de 50kb fotoshop is een heel goed programma ,maar het duurt wel ff voor je het onder de knie krijgt ik ben jaren geleden met vrienden begonnen, foto's van elkaar te bewerken en steeds ontdekte iemand wat nieuws en zo leerde we het behoorlijk en nu is het knippen plakken en snijden filteren etc etc met fotoshop kun je gewoon heel veel
|
15 aug 2009, 08:57 |
|
 |
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17988 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi Latin,..
Ik doe alles met Adobe Fotoshop,..en is helemaal niet moeilijk
je kan ze uitsnijden en dan verkleinen werkt perfect,.niet andersom
grt bert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
Laatst bijgewerkt door Bertoninus op 15 aug 2009, 13:28, in totaal 1 keer bewerkt
|
15 aug 2009, 09:36 |
|
 |
latin
|
Hoi Bert,
Dat deed ik dus altijd met Adobe,maar mijn foto's kwamen er altijd behoorlijk klein uit met kwaliteitsverlies,vandaar easy resize. Misschien heb ik het op een of andere manier toch verkeerd gedaan. Gr,
Latin
_________________ Foto's blijven eigendom van latin.
|
15 aug 2009, 13:04 |
|
 |
The twins
Geregistreerd: 23 sep 2008, 06:47 Berichten: 1021 Woonplaats: kartonnen doos
|
heey latin bedankt voor de tip kzal is ff kijken hoe het werk en verder doe ik het altijd met microsoft office picture manager werkt ook prima gr. the twins
_________________ ga nu naar http://www.thetwins.nl
|
15 aug 2009, 13:29 |
|
 |
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17988 Woonplaats: Limbolonie
|
Denk ik ook Latin,..
als je uitsijden en verkleinen verkeerd om doet word het een zooi,.
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
15 aug 2009, 13:30 |
|
 |
The twins
Geregistreerd: 23 sep 2008, 06:47 Berichten: 1021 Woonplaats: kartonnen doos
|
_________________ ga nu naar http://www.thetwins.nl
|
15 aug 2009, 13:48 |
|
 |
pjottrr
|
 Re: een programma voor fotobewerking?
dit topic is misschien wat outdated, Maar voor degen die graag professioneel willen fotpobewerken, maar geen photoshop hebben wil ik GIMP aanraden deze is gratis te downloaden vanaf: http://www.gimp.org/dit is voor zover ik weet de meest uitgebreide gratis software voor fotobewerking. Deze is ook in het nederlands te downloaden.
_________________ zoekende op de Friese akkers met een xp deus 2
programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl
historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact
|
30 jul 2013, 09:51 |
|
 |
Herman Bos
|
 Re: een programma voor fotobewerking?
Kijk even hier voor HET BESTE PROGRAMMA en het is gratis en je hoeft niet te downloaden. Kijk even hier het plaatsen en voor het maken van de juiste grote en kleur van je foto Groet Herman viewtopic.php?f=187&t=42148
_________________ Zoek met een Deus en een minelab Remember the best DISCRIMINATION is your digger!
|
30 jul 2013, 11:50 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|