Wij waren gisteren in de buurt van Hippolytushoef en ondergetekende had de zoekschijf niet opgeladen.
Oké winkel in de buurt was Laan, dus bakkie doen en opladen
We waren daar nog nooit geweest maar beste vent Dirk.
Zoekmaat ging gelijk voor een complete Deus, van het één kwam het
ander en de zoekdag kwam te spraken.
Nu is mijn vraag of er vanuit dit forum interesse is voor deze dag.
Reden voor mij is dat Utrecht(locatie) vanuit het westen lekker aan te rijden is,exacte locatie is
nog niet bekend maar naar het mij lijkt zit dat wel goed.
Het enige wat ik niet begrijp is dat de heren de zoekdagen op gelijke
datum plannen maar dat is mijn zaak gelukkig niet.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Begrijp me goed, ik heb hier geen belangen bij
op het ontmoeten van forumleden na.
Gr.
Dolf
De prijzentafel wordt wekelijks aangevuld, hieronder een overzicht van het prijzenpakket tot nu toe 1. 1 x Golden Mask 4 W PRO WS103 t.w.v. € 675,
Een topklasse analoge 18 kHz metaaldetector met een draadloze WS103 hoofdtelefoon, een carbon steel, een NiMH accupack, een DD zoekschijf naar keuze en voorzien van 5 jaar garantie!
2. 1 x Golden Mask 5
De eerste digitale detector van Golden Mask die binnenkort op de markt komt, adviesprijs nog niet bekend.
3. 1 x Draadloze module
Nieuw Golden Mask product dat binnenkort op de markt komt, de adviesprijs is nog niet bekend.
4. 1 x GoPro White Edition t.w.v. € 249,-
Met een GoPro camera op uw metaaldetector legt u de mooiste momenten, dus het vinden van mooie bodemvondsten, vast op film!
5. 1 x Minelab Pro-Find pinpointer t.w.v. € 149,50
Een goede pinpointer is inmiddels onmisbaar voor de professionele detectorist. Minelab levert topklasse, ook op het gebied van pinpointers.
6. 1 x boek “Goed Gevonden” t.w.v. € 34,95
Het levensverhaal van Martien Weel (1935-2011), een amateur archeoloog die op 05-06-1981 zijn eerste metaaldetector bij ons kocht. Een prachtig boek dat u niet mag missen!
7. 1 x MAZ vondstentas Mini t.w.v. € 18,95
Deze vondstentas beschikt over meerdere vakken waarvan 2 open en één afsluitbaar is met een rits. De tas is voorzien van een riem met sluiting.
8. 1 x MAZ vondstentas Standaard t.w.v. € 25,-
Mooi vondstenschort van MAZ.
9. 1 x MAZ vondstentas de Luxe t.w.v. € 26,95
Deze vondstentas beschikt over meerdere vakken waarvan 2 afsluitbaar zijn met een rits. Ook is er een apart vak waar bijvoorbeeld uw telefoon in past. De tas is voorzien van een riem met sluiting.
10. 1 x Black Ada Dagger t.w.v. € 19,50
Degelijke schep van Black Ada. De totale lengte van de schep is 32,5 cm, de bladmaat is 15 x 5 cm.
11. 1 x Black Ada Ripper t.w.v. € 21,75
Degelijke schep van Black Ada. De totale lengte van de schep is 34,5 cm, de bladmaat is 17 x 9 cm.
12. 1 x Black Ada Invader t.w.v. € 29,50
Degelijke schep van Black Ada. De totale lengte van de schep is 67 cm, de bladmaat is 17,5 x 8,5 cm.
Meer informatie over de DJLAAN.NL DETECTIEDAG volgt spoedig!