Logo
Het is nu 03 maart 2026, 21:43

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
 DE PRIJZENPOT en reservering metaaldetectortestbaan vrijdag 30-5 te Renswoude 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht DE PRIJZENPOT en reservering metaaldetectortestbaan vrijdag 30-5 te Renswoude
DE PRIJZENPOT en reservering metaaldetectortestbaan vrijdag 30-5 te Renswoude
Hoi allen,

nog maar 6 dagen en dan is het zover......de opening van de eerste metaaldetectortestbaan van Europa. :oooo :dwerg: :dansenderomein: :sd :uu :ls :07 :Hellup:

Op de openingsdag weet nog niemand waar wat begraven ligt. Het is dus de ideale dag om te kijken welk mens/machine combinatie het beste is. Dankzij diverse gulle sponsoren kunnen we wel spreken van een bijzonder grote prijzenpot. Natuurlijk meedoen is belangrijker dan winnen, maar minstens 10 mensen gaan deze dag een mooie prijs winnen.

Het kan zijn dat er nog prijzen bijkomen, maar voorlopig zijn dit de bekende prijzen:

1e prijs: Prachtige grote loupelamp (van Marcel / Stiefbeen) + 10% * kortingsbon op www.detectorandus.nl + voor 2 personen boerengolf en tandemtocht inclusief koffie en cake bij De Voskuilen.

2e prijs: Nieuwste model volledig dichte grote detectortas (van www.detectorplaza.nl) + 8% * kortingsbon op www.detectorandus.nl) + verlichte handloupe (van Marcel / Stiefbeen).

3e prijs: Prachtige middelgrote loupelamp (van Marcel / Stiefbeen) + 8% * kortingsbon op www.detectorandus.nl

4e prijs: Kadobon van 35 euro beschikbaar en inleverbaar bij www.detectorwereld.nl

5e prijs: Boerengolf en tandemtocht voor 2 personen inclusief koffie en cake + verlichte handloupe (van Marcel / Stiefbeen).

6e tm 10e prijs leuke prijsjes beschikbaar gesteld door Marcel en detectorplaza.

Voor de beste 2 deelnemers onder de 16 jaar is er een mooie verlichte handloupe (van Marcel / Stiefbeen)

*kortingsbon geld op alle website artikelen behalve detectors van het merk "Vista".

Nou een prachtige prijzenpot dus beschikbaar gesteld door diverse sponsors. Nogmaals alle sponsors bedankt. Wie weet komt er zelfs nog iets bij, het is tenslotte nog geen vrijdag.
Het is natuurlijk niet alleen een wedstrijddag maar ook gewoon een leerzame dag en een goed moment om met iedereen bij te kletsen. Zowel binnen als buiten kunnen er makkelijk tientallen mensen bijkletsen na afloop (of voor) gebruik van de testbaan. Eigenlijk is het dus ook gewoon een gezellige meeting.

Opgeven niet verplicht, maar om niet alle drukte tegelijk te hebben proberen we het uit te smeren. Bij grote drukte gaan uiteraard mensen die gereserveerd hebben uiteraard voor indien er gewacht moet worden op een beurt.

De baancapaciteit is 8 tot 10 mensen tegelijk. meer kan waarschijnlijk echt niet. Vandaar de vraag wie komt er? Het rondje duurt 1 a 1,5 uur. vandaar de verdeling in 1,5 uur.

Geef dus op hoe laat je ongeveer wilt beginnen en met hoeveel personen. De reservering is geen verplichting, maar gewoon vooral nodig voor ons ter indicatie. ik hoor graag wie er vrijdag durft om zijn detector uit te testen en wellicht met een mooie prijs naar huis te gaan?

Wie begint? Entree 4 euro, geen extra kosten voor de wedstrijd. Neem gewoon je eigen consumpties mee....

Hieronder de voorlopige reserveringslijst.

09:00 2 reserveringen van de 10. (Erik en Sandra)

10:30 0 reserveringen van de 10

12:00 0 reserveringen van de 10

13:30 1 reserveringen van de 10.(Wiggert)

15:00 0 reserveringen van de 10.

(16:00 alleen voor gebruik indien er teveel mensen om 15:00 waren.) Parkeren voor ongeveer 30 auto's, dus carpoolen zou fijn zijn.

hier nog even oude link over de dag: viewtopic.php?f=173&t=58564

ook de website van de detectortestbaan is nu klaar!! alle informatie onder het kopje "detectortestbaan" op http://www.devoskuilen.nl/

Wie kan ik noteren en hoe laat?
:gf :uyt :pp :oo
Tot vrijdag!!

24 mei 2014, 02:05
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
Bericht Re: DE PRIJZENPOT en reservering metaaldetectortestbaan vrijdag 30-5 te Renswoude
lijkt meer een zoek wedstrijd met al die prijzen

1 ding snap ik niet Edwin je maakt een test baan en dan ken je prijzen winnen

je wild tocht alleen je md uit testen of zie ik dat nu verkeert

leg het is uit :09

verder veel succes met je baan :10

gr de ed

24 mei 2014, 08:49
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: DE PRIJZENPOT en reservering metaaldetectortestbaan vrijdag 30-5 te Renswoude
alleen op de openingsdag kun je soort van wedstrijd houden, daarna zijn antwoorden bekend. is toch leuk om op openingsdag wat prijzen te verdelen. en ook heel benieuwd wie zijn detector zo goed kent dat hij het verschil hoort tussen een loodje en een bierdopje. zijn vierkeuzevragen. uiteindelijk is dit toch een wedstrijd waar echt de beste mens/macine combinatie wint.

zelf ben ik niet zo goed in snelwandelen. dus een DDA zoekdag waar 200 snelwandelaars lopen die over de akkers racen met verlengde detectorstelen ingesteld op tokens en dan met de hak van hun schoen de plastic zakjes uit de grond schoppen, Nou zo'n wedstrijd is dit dus niet.

Is ook maar een eenmalige gebeurtenis. Vrees ook dat er veel mensen niet durven. Iedereen roept wel dat ze het verschil horen tussen een Flugeldopje en 10 eurocent, nou laat maar zien dan. Het is echt niet zo makkelijk als het lijkt hoor. Wel leerzaam. En natuurlijk ook gewoon een gezellige dag met mooie prijzen.

Na deze dag is het natuurlijk een testbaan zoals je een testbaan voor ogen hebt. maar alleen de openingsdag even niet...

24 mei 2014, 14:57
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
ok mooi heel veel plezier daar edwin :oooo :10

24 mei 2014, 18:57
Profiel

Antwoord met een citaat
Hier een verslagje:
Wij hadden ons op het laatste moment aangemeld,het was vlak langs de route terug uit Velp waar we de avond ervoor een verjaardagsfeest hadden. :sd
Een heel leuk initiatief van Edwin van het Pieppiep forum! :10 :10
In deze toch wel detectiekomkommertijd is het heel aardig en leerzaam om deze baan een keer te lopen,je gaat langs 70 testjes over oa diepte,materiaal,soms ook verschillende materialen,munten plat en rechtop enz...
Dat is nog een stuk lastiger dan je denkt en soms ook confronterend,bij een zilveren dubbeltje op vrij grote diepte kreeg ik een signaaltje waar ik nooit op gegraven zou hebben :shock:
Was een erg leuke middag,jammer dat er zo weinig deelnemers waren :cry:
Resultaat daarvan was wel dat iedereen met een prijs naar huis ging! :oooo
Eigenlijk had de zoon van Edwin de eerste prijs verdiend maar Edwin stond er op dat familie buiten de uitslag gehouden werd, dus ging ik met de hoofdprijs en Yvette met de tweede prijs naar huis :oops:

Kortom zeker een aanrader om een keer heen te gaan,zo leer je je detector kennen en kun je ook verschillende instellingen uitproberen.
En zeker niet te vergeten de enthousiaste begeleiding!! :10 :10 :10
Bedankt Edwin!! :uj

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

De aanhouder vindt!

01 jun 2014, 10:09
Profiel

Antwoord met een citaat
Leuk verslag Rene. :10

Ik heb mijn detector ook eens afgesteld op zo`n soort baan.
Is echt een aanrader. :10

01 jun 2014, 12:01
Profiel

Antwoord met een citaat
tja voorlopig zijn jullie wel de beste detectoraars van Nederland hoor!!! (mijn zoon even niet meegerekend, ondanks dat hij echt goed scoorde, maar ja familie he, dat mag niet...maar ben wel heel trots op hem :07 )

Krijg ik jullie foto's van het tandemfietsen nog? :lol:

Wat vooral leuk was dat iedereen eigen wel iets tegenkwam waar hij zich over verbaasde. en inderdaad er werd vaak over het kleine zilver heen gelopen. je moet er niet aan denken wat je kunt hebben laten liggen.
Ook de muntschatjes en munten op zijn kant vielen voor de meeste tegen. Heerlijk voor mij hoor, betekent dat de testbaan echt nuttig voor iedereen is.

Iedereen kan er uiteraard het hele jaar naar toe. De site waar alles op staat is ook klaar. reserveren per email gewenst. iedereen een leerzame dag daar gewenst. Centraal gelegen leuk en goedkoop. leuker kunnen we het niet maken.

:link: http://www.devoskuilen.nl

02 jun 2014, 05:15
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
mooi gedaan Edwin

veel succes met je baan

02 jun 2014, 07:09
Profiel

Antwoord met een citaat
IDD, het lijkt me heel leuk gedaan. Wie weet, is het eens te combineren met een zoekdag/museumbezoek of boerengolfen

02 jun 2014, 19:54
Profiel

Antwoord met een citaat
ach je kunt er het hele jaar heen dus er is altijd wel iets te combineren. je kunt er ook tandemfietsen, geocashing en tussen de koeien golven. of vrouwlief met een boek bij de picknicktafel achterlaten. En centraal in nederland, dus.....ver voor iedereen :07
dus altijd wat te doen voor of na de metaaldetectortestbaan. Renswoude is ook onderdeel van de grebbelinie. mooi om op die verhoogde linie te wandelen, begint 800 meter verderop. is wel van staatsbosbeheer of zo, dus detector verboden denk ik.

02 jun 2014, 20:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ]