|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:54
|
| Auteur |
Bericht |
|
Kadan
|
 Re: Draakje
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 jan 2024, 13:28 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
Aha, mooi voorbeeld!! Omvangt hier, bij die onderste, zo te zien de ijzeren vuurslag de koperen houder? 
|
| 19 jan 2024, 13:38 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Dat zijn scheermessen Gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 19 jan 2024, 14:02 |
|
 |
|
bubba
|
Op de vorige pagina
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 jan 2024, 14:03 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
bubba schreef: Dat zijn scheermessen Gr bubba  Ach natuurlijk, lekker dom van me. Dit klopt dus ook niet qua titel? https://thomaskamphuis.com/2021/06/01/e ... -rus-land/En hier dus ook verkeerd vermeld: https://webshop.archeon.nl/product/viking-vuurslag/Liet me dus domweg op het verkeerde been zetten. Devies: wakker blijven! Maar zal het als richting scheermeshouder voor dit hier besproken voorwerp ook kunnen, vraag ik me af? 
|
| 19 jan 2024, 14:39 |
|
 |
|
Jac
Geregistreerd: 27 nov 2017, 21:17 Berichten: 3227 Woonplaats: provincie Zeeland
|
Ook weer een richting Christiaan. Ik twijfel wel of het een scheermes houder zou kunnen zijn, je kunt er niets tussen schijven, er zitten geen nageltjes doorheen en er lijkt niets afgebroken. Ik heb geen idee wat de afmeting van zo'n scheermeshouder is, en of dat in de buurt komt.
Bij het kromme stuk lijkt niets afgebroken, loopt overal min of meer rond, maar ja, je weet het nooit.... Geprobeerd op de foto te zetten, kunstlicht en flits, dus niet optimaal.
Nogmaals allemaal Bedankt voor jullie moeite, tijd en energie om te proberen te achterhalen wat het is.
|
| 19 jan 2024, 19:19 |
|
 |
|
bubba
|
Is ook te klein voor een scheermes houder 
|
| 19 jan 2024, 20:04 |
|
 |
|
bubba
|
Tja waarom niet 
|
| 19 jan 2024, 20:34 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
OK, scheerhouder valt dan af. Ik dacht wel aan een dubbeling, dus 2 van die dingen naast elkaar, maar dan gespiegeld. Maar er zit geen duidelijke verbinding naar een wederhelft. [Terzijde: Nog even over dat voorbeeld van die vuurslag: Die Thomas Kamphuis blijft dit een vuurslag noemen, hoewel hij zo te lezen weet dat daar ook anders over gedacht wordt. Lijkt dit te verwerpen. Tja. Vind het als vuurslag ook niet zo logisch eruit zien. Zie : https://thomaskamphuis.com/2021/06/01/e ... -rus-land/ ]
|
| 19 jan 2024, 20:34 |
|
 |
|
bubba
|
Nessie 
|
| 19 jan 2024, 20:37 |
|
 |
|
bubba
|
Detecto-searcher schreef: :07 OK, scheerhouder valt dan af. Ik dacht wel aan een dubbeling, dus 2 van die dingen naast elkaar, maar dan gespiegeld. Maar er zit geen duidelijke verbinding naar een wederhelft. [Terzijde: Nog even over dat voorbeeld van die vuurslag: Die Thomas Kamphuis blijft dit een vuurslag noemen, hoewel hij zo te lezen weet dat daar ook anders over gedacht wordt. Lijkt dit te verwerpen. Tja. Vind het als vuurslag ook niet zo logisch eruit zien. Zie : https://thomaskamphuis.com/2021/06/01/e ... -rus-land/ ] Ik ken Thomas zeer goed ..... verder geen commentaar 
|
| 19 jan 2024, 20:38 |
|
 |
|
bubba
|
 Worden al heel lang souvenirs van Nessie gemaakt
|
| 19 jan 2024, 20:41 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
bubba schreef: Detecto-searcher schreef: :07 OK, scheerhouder valt dan af. Ik dacht wel aan een dubbeling, dus 2 van die dingen naast elkaar, maar dan gespiegeld. Maar er zit geen duidelijke verbinding naar een wederhelft. [Terzijde: Nog even over dat voorbeeld van die vuurslag: Die Thomas Kamphuis blijft dit een vuurslag noemen, hoewel hij zo te lezen weet dat daar ook anders over gedacht wordt. Lijkt dit te verwerpen. Tja. Vind het als vuurslag ook niet zo logisch eruit zien. Zie : https://thomaskamphuis.com/2021/06/01/e ... -rus-land/ ] Ik ken Thomas zeer goed ..... verder geen commentaar  Aha.... 
|
| 19 jan 2024, 20:42 |
|
 |
|
Jac
Geregistreerd: 27 nov 2017, 21:17 Berichten: 3227 Woonplaats: provincie Zeeland
|
Ik zag dat Nessie al 565 na Christus is gespot, dus dat beloofd wat. De bijvondsten tot nu toe die ik daar heb gevonden variëren van 1100 tot heden. Zegt dus ook niet veel. Zal Google eens doorlopen op deze zoekrichting
|
| 19 jan 2024, 21:37 |
|
|