|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
lieropp
Moderator
|
 onbekend
Materiaal: koperlegering
Afmeting: 40,7 mm lang en 4,5 diameter bij schroefdraad
Gewicht: 5,01 gr.
Beschrijving van het voorwerp: Een voorwerp met aan het ene uiteinde schroefdraad, aan het andere uiteinde een ronde knop met aan één zijde een gat. Ik heb er best veel van gevonden, verspreid over heel mijn zoekgebied. Ik heb er ook met een mooie versierde knop en ook een paar met een moertje er op. Heb nooit kunnen achterhalen waarvoor ze dienden. Iemand een idee?
Gr Peter
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 nov 2024, 11:49 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 409 Woonplaats: Fryslan
|
 Re: onbekend
Ik denk dat in het ronde gat iets gezeten heeft, namelijk een lange pen met ook een ronde kop die scharniert dus in het stuk dat jij gevonden hebt het stuk wat jij gevonden hebt wordt ergens ingeschroefd en de afstand van het inschroeven geborgd met die moer.
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 25 nov 2024, 18:53 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Is onderdeel van een ladegreep. Een complete set bestaat uit 2 bouten met een uitholling in de kop waarin de greep scharnierde.
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 25 nov 2024, 20:10 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
Het kwam mij ook al bekend voor, maar kwartje viel nu pas...  In deze sfeer dus.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 nov 2024, 20:11 |
|
 |
|
lieropp
Moderator
|
Oké Madelinus en Sicco,
bedankt voor jullie reactie. Ondertussen was ik er zelf ook al achter gekomen.
Gr Peter
|
| 26 nov 2024, 18:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|